  • 1. Data: 2002-10-18 23:49:45
    Temat: świadczenie usług dla pracodawcy
    Od: "Stryket" <s...@p...onet.SkasujTo.pl>

    podobno gdy jest się zatrudnionym w firmie X to nie można dla tej firmy
    świadczyć żadnych usługi. Gdzie mogę znaleźć więcej informacji na ten temat?
    Szukałem w googlu '"świadczenie usług" firmie zatrudnionym' ale nic
    ciekawego nie znalazłem

    Stryket

  • 2. Data: 2002-10-20 00:44:35
    Temat: Re: świadczenie usług dla pracodawcy
    Od: "bolo" <b...@i...pl>

    Użytkownik "Stryket" <s...@p...onet.SkasujTo.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    temat?
    > Szukałem w googlu '"świadczenie usług" firmie zatrudnionym' ale nic

    nie wiem na 100% ale wydaje mi sie ze jest tak (ja tak tobie a) a kolega
    b) )
    obydwaj jestesmy zatrudnieni na umowe o prace
    ja wystawiam FV bo tak mi sie podoba i swiadcze uslugi na zewnatrz rowniez
    b) kolega swiadczy tylko w naszej firmie wiec nie jest watowcem poniewaz
    nie mozna odliczyc wat jesli wystawca swiadczy uslugi tylko jednemu
    uslugobiorcy bo costam nie pamietam dokladnie, a nie mam sily (3 rano) aby
    ubierac w slowka to co pamietam

    pozdrowka
    bolo

  • 3. Data: 2002-12-13 23:36:07
    Od: Gotfryd Smolik <"G.S. Newsy"@stanpol.com.pl>

    On Sat, 19 Oct 2002, Stryket wrote:

    >+ podobno gdy jest się zatrudnionym w firmie X to nie można dla tej firmy
    >+ świadczyć żadnych usługi. Gdzie mogę znaleźć więcej informacji na ten temat?

    Na grupie podatki ;)
    A materiały źródłowe w ustawie o podatkach ryczałtowych, bo owo
    ograniczenie dotyczy ryczałtowców właśnie. Na KPiR AFAIK możesz,
    na PK (konkurs: znaleźć człowieka z firmą na PK który pracuje
    gdzie indziej :)) również :)

    Pozdrowienia, Gotfryd