  • 1. Data: 2002-10-18 21:04:34
    Temat: "sąd wyda oświadczenie"
    Od: "oleś" <o...@i...pl>

    Witam.

    Mam pytanie nie stawiłem się na 3 razy na rozprawę w której jestem pozwanym
    (Sąd Cywilny, nakaz zpłaty w postępowaniu upominawczym + odwołanie) ,
    pierwsze dwa niestawienia usprawiedliwione a na trzecią rozprawę nie
    dostałem wezwania. Na samej sprawie jednak sędzia miał moje wezwanie jako
    nie odebrane (najprawdopodobniej został pomylony adres). Z ust sędziego
    padły słowa "że sąd wyda w dniu ........... oświadczenie" Czy to będzie
    oświadczenie w sprawie tej ewentualnej pomyłki ? Nie padł termin kolejnej
    rozprawy.

    Pozdr. Oleś