  • 1. Data: 2002-10-18 19:53:28
    Temat: Uniwerek Wrocław
    Od: "jachoo" <z...@p...onet.pl>

    Jest ktoś może kto studiuje, zamierza studiować albo studiował Zaoczne
    Prawo na UWr?

  • 2. Data: 2002-10-19 00:05:16
    Temat: Re: Uniwerek Wrocław
    Od: "Maciej Rog" <m...@p...onet.pl>

    mam kolezanke

    a co?

  • 3. Data: 2002-10-20 18:51:09
    Temat: Odp: Uniwerek Wrocław
    Od: "jachoo" <z...@p...onet.pl>

    Chcialbym wiedziec czy jest juz na 3-cim roku i ma KPA z Baśką Adamiak.

    Użytkownik Maciej Rog <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aoq7ii$ej5$...@n...onet.pl...

  • 4. Data: 2002-10-20 21:24:42
    Od: "Maciej Rog" <m...@p...onet.pl>

    > Chcialbym wiedziec czy jest juz na 3-cim roku
    > i ma KPA z Baśką Adamiak.

    Jest na II, więc nie wie. I dobrze. Bo na dziennych co krok się o
    niej
    słyszy TO I OWO.

    --
    Pozdrawiam, MR (r...@i...pl) http://rogowie.prv.pl
    http://barylowie.prv.pl. Szukam osób o nastepujacych nazwiskach:

  • 5. Data: 2002-10-22 15:57:36
    Od: "Legislator" <g...@p...onet.pl>

    > Jest na II, więc nie wie. I dobrze. Bo na dziennych co krok się o
    > niej
    > słyszy TO I OWO.

    Ja jestem na IV roku dziennych i zdalem bez problemu na przedterminie.

    Jak sie umie, to sie zda. Tylko trzeba sie nauczyc. Wszystko resztka to

    plotki i bzudry nieukow.

    Pozdrawiam. Konrad

  • 6. Data: 2002-11-01 00:14:36
    Od: "Don Desperado" <s...@s...pl>

    Cześć!!!

    Jak masz kolego egzamin u B. Adamiak to radzę wkuć KPA na blachę, bo to nie
    przelewki!!!!
    Wiele osób które znam zawaliło rok z powodu tej pani.
    Nie lakceważyłbym też postępowania karnego, chociaż ten przedmiot jest dużo
    łatwiej zdać.

    Pozdrawiam

    Don Desperado (szczęśliwie już na V roku) (-B

    Użytkownik jachoo <z...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aopoto$d3j$...@n...onet.pl...

  • 7. Data: 2002-11-03 16:31:24
    Od: "jachoo" <z...@p...onet.pl>

    Po pierwsze gratuluje V roku! Jest czego pozazdroscic.
    Druga sprawa. Mialem juz egzaminy z pania B., mialem KPA zakute i ....
    powtarzam rok. Z postepowanie karnym praktycznie nie mialem zadnych
    problemoow, za to zadowolic pania B. na egzaminie jest dla mnie rzecza
    awykonalna. Nieazleznie co pisze, jak pisze, ile pisze zawsze skutek ten
    sam. Na Baske nie ma rady. Przynajmniej ja jej nie mam. I za Boga nie wiem
    jak pisac ten egzam zeby zdac.

    Ale tego piatego roku to zazdroszcze....

    Pozdrawiam
    jachoo

    Użytkownik Don Desperado <s...@s...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:apsh25$b24$...@n...onet.pl...

  • 8. Data: 2002-11-04 20:25:31
    Od: "Michal Buslik" <b...@w...pl>

    sproboj zalatwic sobie egzamin u prof.jendroski o ile jeszcze zyje - jest to
    wykonalne :-)))
    Użytkownik jachoo <z...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aq69l0$2kl$...@n...onet.pl...