  • 1. Data: 2002-10-18 20:28:50
    Temat: Utrata dowodu osobistego ?
    Od: "Wojtek" <w...@p...onet.pl_usun_to>

    Banalne pytanie:

    Gdzie sie zglasza utrate dowodu osobistego ?
    Slyszlem ze policja niechetnie przyjmuje takie zgloszenia ...

    pozdr
    Wojtek

  • 2. Data: 2002-10-18 20:35:41
    Temat: Odp: Utrata dowodu osobistego ?
    Od: "jachoo" <z...@p...onet.pl>

    Jesli sie nie myle to w Wydziale Spraw Obywatelskich (gminy lub powiatu).
    Nie jestem pewien czy w pierwszej kolejności nie bedziesz musial dać
    ogłoszenia do prasy zanim wydadzą Ci nowy dowód... lepiej popytaj...

    Użytkownik Wojtek <w...@p...onet.pl_usun_to> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aopr0a$2sm$...@n...tpi.pl...

  • 3. Data: 2002-10-18 21:17:32
    Temat: Re: Utrata dowodu osobistego ?
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Wojtek wrote:
    > Gdzie sie zglasza utrate dowodu osobistego ?

    Nigdzie. Idziesz i wyrabiasz sobie nowy.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 4. Data: 2002-10-19 09:38:32
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

    Użytkownik "Wojtek" <w...@p...onet.pl_usun_to> napisał w wiadomości

    > Gdzie sie zglasza utrate dowodu osobistego ?
    > Slyszlem ze policja niechetnie przyjmuje takie zgloszenia ...

    Jeśli utrata nastąpiła w wyniku przestępstwa -
    zgłoszenie na policję (np. art. 275 § 1 kk).
    Jeśli dowód zgubiono lub nie wiadomo, w jakich
    okolicznościach utracono - zgłoszenie w urzędzie,
    który wydaje taki dokument (UM, UG) z wnioskiem
    o wydanie nowego.
    Zresztą gdy był skradziony - też trzeba wystąpić
    do urzędu o nowy.

  • 5. Data: 2002-10-19 11:05:52
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > Gdzie sie zglasza utrate dowodu osobistego ?
    > Slyszlem ze policja niechetnie przyjmuje takie zgloszenia ...

    nie wiem, skad to slyszales.generalnie nie masz obowiazku zglaszania utraty
    dowodu na policji,/chyba, ze bylo to wynikiem przestepstwa/, ale zgloszenie
    nie zajmuje wiecej czasu niz 2 minuty. idziesz do dyzurnego, zglaszasz
    zaginiecie dokumentu. w sumie warto to zrobic, bo ktos moze na twoje konto/
    czytaj na twoj dowod/ robic rozne przekrety.

    pozdrawiam
    ssj5

  • 6. Data: 2002-10-19 19:46:58
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

    Użytkownik "ssj5" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    konto/
    > czytaj na twoj dowod/ robic rozne przekrety.

    W innym wątku pisałeś, że jesteś gliną, więc nie
    wprowadzaj ludzi w błąd.
    Oczywiście nie ma problemu ze zgłoszeniem utraty
    dowodu na policji, ale 2 minuty to przesada.
    Znasz chyba całą biurokrację procesową - pół godziny
    co namniej, i to jeśli akurat jest pod ręką ktoś, kto
    przyjmie zawiadomienie.
    Jeśli utrata nie była wynikiem przestępstwa - policji
    nic do tego.

  • 7. Data: 2002-10-20 05:22:09
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > Oczywiście nie ma problemu ze zgłoszeniem utraty
    > dowodu na policji, ale 2 minuty to przesada.

    taaaa, ty wiesz lepiej. zglaszales kiedys utrate dokumentu? np. prawa jazdy?
    nie w wyniku przestepstwa, tylko np. zagubienia. Bo mozna wysnuc wniosek, ze
    Wojtkowi o to chodzi.

    > Znasz chyba całą biurokrację procesową - pół godziny
    > co namniej, i to jeśli akurat jest pod ręką ktoś, kto
    > przyjmie zawiadomienie.

    jakie bzdury ty opowiadasz. o jakim zawiadomieniu mowisz? utrate dokumentu
    wpisuje yzzurny do odpowiedniej ksiazki i zajumje to ONLY 2-3 minuty. idz
    sobie i sprawdz, a nie gadasz glupoty na grupie.

    > Jeśli utrata nie była wynikiem przestępstwa - policji
    > nic do tego.

    przeczytaj moj post, bo widze, ze masz klopoty ze zrozumieniem. nie pisalem,
    ze policji cos do tego w przypadku utraty dokumentu. Warto jednak zglosic
    taki fakt. pisalem dlaczego.

    ssj5

  • 8. Data: 2002-10-20 21:49:28
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

> [...]
    jazdy?
    > nie w wyniku przestepstwa, tylko np. zagubienia. Bo mozna wysnuc wniosek,

    Nie napisał, że o to chodzi, więc nie wiem, skąd
    taki wniosek. Dokument można utracić w różnych sytuacjach,
    również (a może głównie) w wyniku przestępstwa.
    Ty natomiast czytasz w myślach Wojtka i nawet wiesz,
    że chodzi o prawo jazdy. Muszę Cię zmartwić, z tytułu
    wątku wynika, że chodzi o dowód osobisty.

    > jakie bzdury ty opowiadasz. o jakim zawiadomieniu mowisz? utrate dokumentu
    > wpisuje yzzurny do odpowiedniej ksiazki i zajumje to ONLY 2-3 minuty. idz
    > sobie i sprawdz, a nie gadasz glupoty na grupie.

    Byłem i sprawdziłem - "yzzurny" nie ma żadnej książki
    ze skradzionymi dowodami osobistymi.
    Jest za to PZIP - tam są numery skradzionych
    dokumentów.
    Widzę, że raczej Tobie zajęło jedną półkulę i inym
    chcesz wmówić pisanie głupot.
    Wyraźnie napisałem, że chodzi o zgłoszenie utraty w wyniku
    przestępstwa. Załatw to w 2 minuty - pewny Guiness.

    > przeczytaj moj post, bo widze, ze masz klopoty ze zrozumieniem. nie
    pisalem,
    > ze policji cos do tego w przypadku utraty dokumentu. Warto jednak zglosic
    > taki fakt. pisalem dlaczego.

    Na tego rodzaju kłopoty nie narzekam, mam natomiast
    wątpliwości co do Twojej zdolności pojmowania słowa
    pisanego. Nie napisałem, że nie warto zgłaszać utraty
    dokumentu, tylko że nie warto tego robić dwa razy.
    Wystarczy zgłoszenie w urzędzie, który wyda nowy dokument.
    Po co zgłoszenie na policji, jeśli nie było przestępstwa?

  • 9. Data: 2002-10-21 14:29:11
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > Nie napisał, że o to chodzi, więc nie wiem, skąd
    > taki wniosek. Dokument można utracić w różnych sytuacjach,
    > również (a może głównie) w wyniku przestępstwa.

    jakie odkrywcze

    > Ty natomiast czytasz w myślach Wojtka i nawet wiesz,
    > że chodzi o prawo jazdy. Muszę Cię zmartwić, z tytułu
    > wątku wynika, że chodzi o dowód osobisty.

    wiesz co oznacza slowo np? oznacza na przyklad...

    idz

    > Byłem i sprawdziłem - "yzzurny" nie ma żadnej książki
    > ze skradzionymi dowodami osobistymi.

    Twa polkula dobrze za to funkcjonuje. a gdzie ja napisalem, ze jest ksiazka
    ze skradzionymi dowodami osobistymi? znowu literki nie tak sie ulozyly?
    ciezko zrozumiec?

> [...]
    > Wyraźnie napisałem, że chodzi o zgłoszenie utraty w wyniku
    > przestępstwa. Załatw to w 2 minuty - pewny Guiness.

    przeczytaj jeszcze raz moj post, jeszcze raz, jeszcze raz... moze w koncu
    zrozumiesz, ze mowilem, o zgloszeniu utraty dokumentu.nie wiem cos za skrot
    wymyslil PZIP, utracone dokumenty wpisuje sie w Rejestrze zaginionych
    dokumentow i wydanych zaswiadczen.a Ty jak ciele wracasz do kradziezy.

    > Wystarczy zgłoszenie w urzędzie, który wyda nowy dokument.
    > Po co zgłoszenie na policji, jeśli nie było przestępstwa?

    jesli nadal nie zrozumiales po co, to ci powiem: po kpy, zeby sie pytali
    tacy jak ty.

    ssj5

  • 10. Data: 2002-10-21 22:26:30
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

    Użytkownik "ssj5" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > nie wiem cos za skrot wymyslil PZIP

    No, teraz już wiem, co z Ciebie za glina.
    Wbrew Twojej sugestii nie będę już starał się rozumieć
    Twoich postów, bo sam pewnie nie wiesz, co piszesz.

    A skrót ten wymyślił KGP, nie ja.