    From: s...@o...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.soc.inwalidzi,pl.sci.medycyna
    Subject: Re: swiadczenie rehabilitacyjne po 182 dniach choroby
    Date: 20 Sep 2006 10:07:42 -0700

    > najpierw jest 120 dni chorobowego , pózniej mozesz dostac przez 3 miesiace
    > swiadczenie rehabilitacyjne w wysokosci chorobowego, zalezy od orzecznika,
    > mi przedluzyl chorobowe o 3 miesiace , kasa ta sama a nazywalo sie
    > swiadczeniem rehab.,

    czyli jesli mam w tej chwili 112 dni chorobowego to musze ten wniosek
    zalatwic jak najszybciej? myslalem, ze chorobowe jest 182 dni bez
    potrzeby wypisywania zadnych wnioskow - do momentu kiedy nie naliczy
    sie te 182 dni.

    > a pózniej maks 9 miesiecy swiadczenia rehabilitacyjnego
    > w wysokosci 75% placy netto ( w sumie swiadczenie rehabilitacyjne jest
    > placone przez rok maks, a pózniej jak nadal bedziesz niezdolny to jest chyba
    > do 2 lat jakas renta ale o to sa juz raczej grosze.)

    czyli jakie jest najlepsze wyjscie w mojej sytuacji wg was?
    czy od razu isc na rente? - bo niewiadomo co mi tam wykryja (mam
    powiekszone wezly chlonne srodpiersia i tak naprawde to moze byc to
    wszystko (wlacznie z rakiem) - sprawa ciagnie sie 4 miesiace i zero
    diagnozy - bo tak podchodza do tego lekarze). czuje sie zle, slabo,
    boli mnie praktycznie wszystko.
    czy zlozyc wniosek na swiadczenie w dlugosci 3 miesiecy i jezdzic po
    szpitalach jeszcze przez kilka miesiecy.

    tylko czy jesli zloze ten wniosek na to swiadczenie rehabilitacyjne to
    czy nie zamkne sobie drogi do otrzymania renty inwalidzkiej?

    i jeszcze jedno: czy jesli dostane rente to bede mial mozliwosc powrotu
    do pracy?

    PS. a jesli nie bede mial mozliwosci powrotu do pracy (jezli dostane
    rente) to co po tych dwoch latach kiedy renta sie skonczy - zęby w
    sciane z dwojka malych dzieci i niepracujaca zoną? kurwa mać!