  • 1. Data: 2002-07-06 17:23:46
    Temat: subdomeny jeszcze raz
    Od: "Adam Mikuta" <a...@p...onet.pl>

    Szukalem ale nadal nie jestem niczego pewien. Wszystko wyglada tak:

    -Jestem osobą fizyczną.
    -Kupuje(rejestruje) sobie domene zenek.net co kosztuje mnie 50zł(rejestracja
    na rok)
    -wystawiam na aukcji internetowej (np allegro) subdomene domeny zenek.net
    jaką jest super.zenek.net
    -subdomene udaje mi sie sprzedac za 10zł(na pół roku)

    no i teraz pytania:

    -czy to co zrobilem jest legalne (no i co zrobic zeby bylo)
    -czy musze zapłacic podatek
    -w jaki sposob mam go odprowadzic
    -jak go obliczyc
    -na co jeszcze musze zwrócić uwage

    moze zna ktos miejsca w internecie gdzie mozna o tym poczytac??

    pozdrowienia
    Adam

  • 2. Data: 2002-07-07 20:07:08
    Temat: Re: subdomeny jeszcze raz
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Sat, 6 Jul 2002 19:23:46 +0200), "Adam Mikuta"
    <a...@p...onet.pl> był(a) napisał(a):

> [...]
    >no i teraz pytania:
    >-czy to co zrobilem jest legalne (no i co zrobic zeby bylo)

    O ile się nie mylę to druk PCC czy jakoś tak... Jak przy sprzedaży
    auta itp.

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 3. Data: 2002-07-08 09:17:54
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > O ile się nie mylę to druk PCC czy jakoś tak... Jak przy sprzedaży
    > auta itp.

    Mylisz się - trzeba zarejestrować dg, zapłacić ZUS i rozliczać dochód na
    zasadach ogólnych.
    http://forum.sow.pl/viewthread.php?FID=2&TID=1306

  • 4. Data: 2002-07-08 16:30:43
    Od: j...@p...onet.pl (J.F.)

    On Sat, 6 Jul 2002 19:23:46 +0200, Adam Mikuta wrote:
> [...]
    >
    >no i teraz pytania:
    >-czy to co zrobilem jest legalne (no i co zrobic zeby bylo)

    Raz tak. Dwa razy ... byc moze. Wiecej - to jest prowadzenie
    dzialalnosci gospodarczej .... chociaz autor ksiazki pisze regularnie
    i nikt go o to nie sciga

    >-czy musze zapłacic podatek

    Nawet dwa: 2% przy sprzedazy, oraz doliczyc do dochodu.

    Sposob bedzie troche zalezal od formy sprzedazy .. jakby sie
    udalo napisac umowe o dzielo i sprzedac prawa autorskie ...

    J.

  • 5. Data: 2002-07-08 17:01:12
    Od: "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...nospam.pl>

    > Sposob bedzie troche zalezal od formy sprzedazy .. jakby sie
    > udalo napisac umowe o dzielo i sprzedac prawa autorskie ...

    eeeee....
    To bedzie kontrakt mieszany - umowa o dzielo z umowa zlecenia.

    Wpis w dnsach (umowa rezultatu, ale nie widze mozliwosci tu zaprzagniecia
    praw autorskich)
    Utrzymanie kompa widocznego dla Sieci (umowa starannego dzialania)
    v.