  • 1. Data: 2002-07-06 14:27:26
    Temat: czesto sie tego czepiaja??
    Od: "Daniel/Dan/Śniegoń" <d...@p...pl>

    Witam

    A dokladniej chodzi mi o zapis:

    Art. 11.

    1. Zakład główny, oddział oraz inne stałe miejsce wykonywania przez
    przedsiębiorcę działalności gospodarczej powinny być oznaczone na zewnątrz.
    2. Zewnętrzne oznaczenie, o którym mowa w ust. 1, powinno zawierać:

    1) oznaczenie przedsiębiorcy,
    2) zwięzłe określenie przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej.

    Chce DG zalozyc/zadeklarowac w bloku (w miejscu zamieszkania) i teraz
    pytanie
    czy czesto jest to sprawdzane i co moze mi grozic za nie wystawienie
    takiej tabliczki ??

    Nie chodzi mi o to zeby sie ukrywac - tylko troche klopotliwe bedzie
    zalatwienie zezwolenia na powieszenie tej tabliczki :(

    Pozdrawiam
    Dan

  • 2. Data: 2002-07-06 18:58:52
    Temat: Re: czesto sie tego czepiaja??
    Od: "bubu" <j...@i...pl>

    > Nie chodzi mi o to zeby sie ukrywac - tylko troche klopotliwe bedzie
    > zalatwienie zezwolenia na powieszenie tej tabliczki :(
    >
    > Pozdrawiam
    > Dan
    Poproś prezesa spółdzielni lub ZBM-u o pismo odmawiające zgody
    na wywieszenie tabliczki wymaganej ustawą dla okazania we właściwym
    urzędzie. WYDA ZGODĘ

  • 3. Data: 2002-07-06 20:01:30
    Od: "Daniel/Dan/Śniegoń" <d...@p...pl>

    > Poproś prezesa spółdzielni lub ZBM-u o pismo odmawiające zgody
    > na wywieszenie tabliczki wymaganej ustawą dla okazania we właściwym
    > urzędzie. WYDA ZGODĘ

    Nie o to chodzi - po prostu za duzo zalatwiania - ja to mieszkanie wynajmuje
    itp. itd.
    A chce po prostu zrobic wszystko jak najbardziej legalnie ;) - at taki ze
    mnie
    zboczeniec ;P

    Tak sobie mysle, ze rownie dobrze moge sobie taka tabliczke wystawic za
    okno - bo pisze
    ze ma byc na zwenatrz budynku - a ze okno jest na 2 pietrze to juz nie moja
    wina ;P

    Pozdrawiam
    Dan

  • 4. Data: 2002-07-06 22:34:42
    Od: "Salpeter" <a...@a...com>

    > A chce po prostu zrobic wszystko jak najbardziej legalnie ;) - at taki ze

    to twoje oświadczenie słabo koresponduje z treścią postu inicjującego wątek,
    zdecyduj się

  • 5. Data: 2002-07-06 23:45:44
    Od: "Daniel/Dan/Śniegoń" <d...@p...pl>

    Użytkownik "Salpeter" <a...@a...com> napisał w wiadomości

    > to twoje oświadczenie słabo koresponduje z treścią postu inicjującego
    wątek,
    > zdecyduj się

    napisalem "najbardziej" legalne w domysle najbardziej mozliwie legalnie ;)
    a to ze nie pasuje to do poczatku watku to dlatego, ze byla to wolna mysl :P

    Pozdrawiam
    Dan

  • 6. Data: 2002-07-07 16:19:36
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    Użytkownik "Daniel/Dan/Śniegoń" <d...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > 1) oznaczenie przedsiębiorcy,
    > 2) zwięzłe określenie przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej.

    Jest rozwiązanie: na zwnątrz, czyli śmiało możesz przykleić kartkę z tymi
    danymi w oknie. Na zwenątrz na pewno da się to przeczytać, choć
    niekoniecznie z chodnika pod blokiem, gdy nie jest to parter. Ale prawo
    wypełniłeś...

    Kuba