  • 1. Data: 2002-07-06 18:50:35
    Temat: Problem
    Od: "Rafal" <m...@f...net>

    Witam

    Mam pewien problem:
    Na poczatku tego roku dokonalem zakupu gry w jednym ze sklepow internetowych
    i wszytsko by bylo ok, gdyby nie spam z ofertami tego sklepu.
    Od momentu zakupu dostaje listy reklamowe (dosyc "ciezkie" ze zdjeciami
    produktow).
    Mimo moich usilnych prosb wysylanych juz wielokrotnie na adres email sklepu
    z prosba o usuniecie moich danych osobowych (w tym adresu email) nie
    przynosza rezultatu :(

    Moze mi ktos pomoc i poinformowac, co napisac w kolejnym emailu do nich?
    (chodzi mi szczegolnie o powolanie sie na konkretne ustawy, aby email
    wygladal bardziej "groznie" moze wtedy zostanie zauwazony)

    Z gory dziekuje :)

  • 2. Data: 2002-07-06 21:03:04
    Temat: Re: Problem
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

    Użytkownik "Rafal" <m...@f...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > (chodzi mi szczegolnie o powolanie sie na konkretne ustawy, aby email
    > wygladal bardziej "groznie" moze wtedy zostanie zauwazony)

    Przecież oni tego nie czytają i nie pozbędziesz się ich. Zablokuj
    przychodzącą od nich pocztę.

  • 3. Data: 2002-07-06 21:17:47
    Od: "Daniel/Dan/Śniegoń" <d...@p...pl>

    > Przecież oni tego nie czytają i nie pozbędziesz się ich. Zablokuj
    > przychodzącą od nich pocztę.

    no tak - ale przy blokadzie i tak program najpierw sciaga email
    a dopiero potem go usuwa do kosza - a z tego co zauwazylem
    autorowi chodzilo o to ze te emaile jednak troche sie sciagaja
    i naciagaja na koszty.
    No chyba, ze jest jakis program ktory to robi na serwerku hmmmmmmmmmm

    Pozdrawiam
    Dan

  • 4. Data: 2002-07-07 05:53:56
    Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Daniel/Dan/Śniegoń" <d...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > i naciagaja na koszty.
    > No chyba, ze jest jakis program ktory to robi na serwerku hmmmmmmmmmm

    W regułach dla poczty ustawiasz np.: jeżeli od... to "Usuń z serwera".
    Wtedy nie ściąga wiadomości.

    --
    Pozdrawiam.
    Perła

  • 5. Data: 2002-07-07 10:58:26
    Od: "Daniel/Dan/Śniegoń" <d...@p...pl>

    > W regułach dla poczty ustawiasz np.: jeżeli od... to "Usuń z serwera".
    > Wtedy nie ściąga wiadomości.

    A faktycznie - ja zagladalem do opcji blokowania.

    Pozdrawiam
    Dan

  • 6. Data: 2002-07-07 18:15:25
    Od: "rotten" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > (chodzi mi szczegolnie o powolanie sie na konkretne ustawy, aby email
    > wygladal bardziej "groznie" moze wtedy zostanie zauwazony)

    proponuje 4 rozwiazania:
    prawne: zlozyc doniesienie do prokuratury (ale po co??? - choc moze prawnicy
    cos doradza...)
    bardziej zyciowe: jesli masz odpowiednie mozliwosci to proponuje odeslanie
    za kazdym razem odpowiedzi z np. dwoma bitmapami po 2,5MB - wtedy zaczynaja
    czytac :)
    trzecie: http://www.bofh.org.pl/anty-spam/simple-polish.htpl - walka
    ideowa!! :)
    czwarte: zglosic do a...@p...org (http://www.polspam.org)