  • 1. Data: 2007-05-02 18:00:02
    Temat: studenci niestacjonarni vs. stacjonarni
    Od: "tobik84" <t...@t...pl>

    Witam serdecznie,

    jestem studentem I roku USM na pewnej państwowej uczelni, tyle że studiuję w
    trybie niestacjonarnym. Aby móc zapłacić czesne i sfinansować swoje studia
    podjąłem pracę. Teraz, gdy zabieram się do pisania pracy magisterskiej,
    zauważam, że wszystkie biblioteki katedralne działające na mojej uczelni są
    czynne co najwyżej kilka godzin w ciągu tygodnia pracy w godzinach
    przedpołudniowych. Tym samym są dla mnie niedostępne, bo by móc je
    odwiedzić, musiałbym wziąć wolne.
    Planuję więc napisać prośbę do rektora o udostępnienie tychże bibliotek w
    weekendy, raz lub dwa w miesiącu. Chciałbym w swej prośbie powołać się na
    jakiś paragraf. Czy ktoś orientuje się może, na co najlepiej w takiej
    sytuacji się powołać?
    Może ktoś może mi dać jakąś dobrą radę odnośnie napisania takiej właśnie
    prośby.

    Z góry serdecznie dziękuję.

    Pozdrawiam,

    Tobiasz Jaskułą

  • 2. Data: 2007-05-02 18:16:27
    Temat: Re: studenci niestacjonarni vs. stacjonarni
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@[wytnij]o2.pl>

    Użytkownik "tobik84" <t...@t...pl> napisał
    > jakiś paragraf. Czy ktoś orientuje się może, na co najlepiej w takiej
    > sytuacji się powołać?
    > Może ktoś może mi dać jakąś dobrą radę odnośnie napisania takiej właśnie
    > prośby.

    Poszukaj w Ustawie o szkolnictwie wyższym, posiłkować się możesz też
    Konstytucją;) Szczerze mówiąc jakiegoś obligu w tym zakresie nie widziałem,
    ale zawsze może taki wniosek złożyć, studia zaoczne są też studiami
    zrównanymi z dziennymi na podstawie tej ustawy.