  • 1. Data: 2007-05-02 16:47:57
    Temat: allegro i zwrot uszkodzonego towaru
    Od: Piotrek_20 <a...@o...pl>

    czesc,
    Czy jesli sprzedawca na allegro pisze ze przedmiot jest w 100% sprawny
    a po zakupie okazuje sie ze przedmiot ma jakas wade to czy mam prawo
    do zwrotu przedmiotu i czy moge zadac zwrotu pieniedzy?

    Sprzedawca sprzedaje przedmiot uzywany.
    Ostatnio przytrafila mi sie taka sprawa ze znajoma kupila telefon na
    allegro i okazalo sie ze joistick jest uszkodzony, dziala tylko w
    prawo i w dol i zastanawialem sie czy moze oddac ten telefon i czy
    moze prosic o zwrot pieniedzy.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-05-02 17:59:19
    Temat: Re: allegro i zwrot uszkodzonego towaru
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    Prosić zawsze możesz, tym bardziej, że sprzedawca gwarantuje 100% sprawność.

    +inż.leva+