  • 1. Data: 2007-05-02 13:00:56
    Temat: sprawa o spadek
    Od: "pepeleg" <p...@h...com>

    witam,
    mam pytanie do prawnika albo osoby znającej prawo cywilne.

    Umarł mi ojciec, na niego byl zapisany samochod i garaz.
    Jako najmlodszy syn (jeden z czworo) napisalem wzniosek o przyjęcie spadku.
    Moje rodzenstwo, napisalo u notariusza pelnomocnistwo, ze przekazuja mi te
    przedmioty sprawy i zrzekają się ich.
    Moja mama bedąc razem ze mna na sprawie, przed sadem oświadczyla, to samo.
    A sąd wydal wyrok, iż podzielil ten majatek na wszystkich, i tak otrzymalem
    3/16
    Co moge teraz zrobić, aby ten samochod i garaz był moja wlasnościa 16/16
    Dzieki za pomoc
    Pawel

  • 2. Data: 2007-05-02 13:30:54
    Temat: Re: sprawa o spadek
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "pepeleg" <p...@h...com> wrote in message
    > Co moge teraz zrobić, aby ten samochod i garaz był moja wlasnościa 16/16

    Znieść współwłasność.