  • 1. Data: 2007-05-02 12:26:05
    Temat: Czy można jeszcze użyć 'niewykorzystane' znaczki sądowe z wcześniejszego wniosku?
    Od: Adrian <n...@n...pl>

    W toczącej się sprawie przed sądem na poczet wydania kopii akt dokonałem
    zakupu znaczków i do wniosku przekazałem w zawyżonej wartości - kopii
    było mniej. Różnica była spora, działo się to tuż przed końcem
    poprzedniego roku.

    Czy ową nadwyżkę mogę jeszcze wykorzystać do wydania kolejnych kopii
    akt? A może otrzymać ich zwrot?

    Przyczyną takiego obrotu spraw było to, że akt jest sporo, nie były
    dokładnie przeliczone, wartość/liczbę stron oceniła "na oko" pracownica
    sekretariatu i trochę przesadziła.

    z góry dzięki.
    --
    pzdr

  • 2. Data: 2007-05-02 13:12:40
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    Adrian pisze:
> [...]
    >
    > Przyczyną takiego obrotu spraw było to, że akt jest sporo, nie były
    > dokładnie przeliczone, wartość/liczbę stron oceniła "na oko" pracownica

    Znaki opłaty sądowej są ważne i możesz ich używać.
    Znaki opłaty skarbowej są ważne do końca tego roku.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 3. Data: 2007-05-02 13:31:01
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    On pisze o takich, co już poszły naklejone.
    Walcz w sekretariacie, byle grzecznie ;-)
    JaC

  • 4. Data: 2007-05-02 14:33:06
    Od: Adrian <n...@n...pl>

    666 napisał(a):
    > On pisze o takich, co już poszły naklejone.

    Właśnie. Mam podstawy wnosić o uznanie tamtych znaczków czy nie?

    > Walcz w sekretariacie, byle grzecznie ;-)

    "Ja jestem niespotykanie spokojny człowiek, ale jak mnie kto..." ;)

    --
    pzdr

  • 5. Data: 2007-05-02 16:21:08
    Od: "agnesdz" <a...@B...pl>

    Nadpłaconą kwotę powinni ci zwrócić. Wobec tego jeżeli nie było zwrotu
    pieniądze są Twoje i możesz je wykorzystać.

    Aga

  • 6. Data: 2007-05-02 16:28:51
    Od: Adrian <n...@n...pl>

    agnesdz napisał(a):
    > Nadpłaconą kwotę powinni ci zwrócić. Wobec tego jeżeli nie było zwrotu
    > pieniądze są Twoje i możesz je wykorzystać.

    Może ja czegoś nie rozumiem, ale nie wpłacałem pieniędzy, lecz do
    wniosku dołączyłem (nalepiłem) znaczki. Ja nie chcę zwrotu, dla mnie i
    dla sądu najwygodniej będzie wykorzystać te znaczki przy kolejnym
    wniosku. W tym wydziale nie ma kasy, znaczki i wpłaty wykonywać trzeba w
    oddalonym gmachu głównym sądu.

    Po prostu chciałbym zrobić w kolejnym wniosku prostą kalkulację:
    - poprzednio dołączono znaczków za 500zł
    - wykorzystano 400zł;
    - 100zł jest więc "nadmiarowe, niewykorzystane";
    - wnoszę o sporządzenie kolejnych odpisów w liczbie 200 kart; czyli
    opłata wyniosłaby 200zł;
    - dołączam brakujące znaczki na kwotę 100zł.

    Czy powyższa argumentacja i takiż wniosek ma podstawy? :))

    --
    pzdr

  • 7. Data: 2007-05-02 16:43:54
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    W sądzie decyduje sędzia.
    Wyjasnij wszystko pani/panu z sekretariatu, to pójdzie zapytać sędziego.
    JaC

  • 8. Data: 2007-05-02 20:07:44
    Od: "agnesdz" <a...@B...pl>

    Dokładnie to miałam na myśli :) Twój sposób myślenia jest jak najbardziej
    prawidłowy.
    Jeżeli będziesz pisał zaznacz że poprzedni wniosek składany był w dniu
    (tutaj data) i załączone były znaki w kwocie, z których wykorzystano (ile?).
    Wobec tego prosisz o zaliczenie w niesionej już opłaty do obecnie składanego
    wniosku.
    W taki sposób postępujemy w wydziale w którym pracuję. :)

    ---
    Pozdrawiam
    Aga

  • 9. Data: 2007-05-02 21:21:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Mecenas wrote:

    > Znaki opłaty skarbowej są ważne do końca tego roku.

    Czyli jak mam coś urzędowego, to mogę częściowo "zapłacić" znaczkami
    skarbowymi, jak do tej pory? (zostało mi znaczków na 7zł)

  • 10. Data: 2007-05-02 23:18:18
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Znaki sądowe to co innego niż znaczki opłaty skarbowej...
    JaC