  • 1. Data: 2004-03-11 07:47:45
    Temat: stowarzyszenie zwykle i ASK
    Od: Marek Grebski <m...@N...post.pl>

    Witam
    Zrobilismy siec komputerowa ze znajomymi ale z pewnych wzgledow musze ja
    zalegalizowac, znalazlem w internecie informacje ze zakladajac
    stowarzyszenie mozna rodzielac internet wsrod czlonkow ale mam pare pytan
    czy bedzie to 100 % legalne w stowarzyszeniu zwyklym?
    Pozdrawiam
    Marek Grebski
    --
    na urlop, na grzyby, na ryby, a może na koń ? --- www.miedzylesie.net

  • 2. Data: 2004-03-11 19:31:27
    Temat: Re: stowarzyszenie zwykle i ASK
    Od: "Fakirek" <f...@g...pl>

    Użytkownik "Marek Grebski" <m...@N...post.pl> napisał w
    wiadomości news:c2p5lg$csr$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > stowarzyszenie mozna rodzielac internet wsrod czlonkow ale mam pare pytan
    > czy bedzie to 100 % legalne w stowarzyszeniu zwyklym?

    Ja moze troche po meandrach poklucze i zapytam - a co wam zalezy zalozyc
    stowarzyszenie posiadajce osobowosc prawna z wpisem do KRS? Oplat nie ma,
    prestiz podobno wiekszy ;) - poza tym moze kiedys sie rozwiniecie i
    postanowicie zajac sie tym na szersza skale - moze jakis przedsiebiorca z
    was sie zrobi.... :). Mysle ze nic nie tracicie na wpisie do rejestru
    sadowego...

    Fakirek

  • 3. Data: 2004-03-11 22:16:40
    Od: Marek Grebski <m...@N...post.pl>

    Fakirek wrote:
> [...]
    > postanowicie zajac sie tym na szersza skale - moze jakis przedsiebiorca z
    > was sie zrobi.... :). Mysle ze nic nie tracicie na wpisie do rejestru

    Ja slyszalem ze oplaty sa i to spore (od 500 do 1500 PLN) + ksiegowosc :(
    Marek Grebski

    --
    na urlop, na grzyby, na ryby, a może na koń ? --- www.miedzylesie.net

  • 4. Data: 2004-03-12 17:43:07
    Od: "Fakirek" <f...@g...pl>

    Użytkownik "Marek Grebski" <m...@N...post.pl> napisał w
    wiadomości news:c2qom0$dek$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Ja slyszalem ze oplaty sa i to spore (od 500 do 1500 PLN) + ksiegowosc :(
    > Marek Grebski

    Oplaty dotycza tylko stowarzyszen wpisujacych sie jednoczesnie do rejestru
    przedsiebiorcow i rejestru stowarzyszen. Podmioty dzialajace na podstawie
    umowy prawo o stowarzyszeniach wpisujace sie tylko do rejestru
    stowarzyszen......... nie placa wpisu sadowego.

    Fakirek