  • 1. Data: 2004-03-10 22:59:58
    Temat: Zasady etyki komornika - taki dokument jest gdzieś...
    Od: "zbyszek" <b...@p...onet.pl>

    Witam.
    to nie jaja sobie robię, tylko naprawdę jest przez komorników ustalony dokument
    o mniej więcej takiej nazwie...
    Zasady etyki pracy komornika czy cos takiego. kiedyś to czytałem, ale nigdzie
    nie moge teraz znależć. Jak ktos ma lub zna link to bardzo prosze, najlepiej
    sygnał na priwa
    b...@b...com
    serdweczne dzięki

  • 2. Data: 2004-03-10 23:25:22
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>

    10 Mar 2004 23:59:58 +0100, na pl.soc.prawo, zbyszek napisal(a):

    > to nie jaja sobie robię, tylko naprawdę jest przez komorników ustalony dokument
    > o mniej więcej takiej nazwie...

    Rowniez przez Krajowa izbe Radcow Prawnych jak i Przez Krajowa Rade
    Adwokacka, etc..

    Poszukaj na http://www.komornik.pl/ albo uderz do:

    Krajowa Rada Komornicza

    Biuro Krajowej Rady Komorniczej