  • 1. Data: 2007-11-25 06:05:13
    Temat: stluczka samochodu swiezoprzywiezionego
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Witam
    Przywiozlem z Niemcowni samochod, stal on sobie grzecznie przy domu, na
    podjezdzie. Sniegu troszke popadalo i koles nie wyrobil na zakrecie i
    bylo bum. Uszkodzenia nie sa wielkie, ale z 1500 zl na pewno, spisalismy
    oswiadczenie na okolicznosc, ale przed wizyta w jego ubezpieczalni mam
    watpliwosci. Moj samochod zostal przywieziony na lawecie, nie ma
    ubezpieczenia OC. Czy moze byc z tego chryja? Wiem, ze OC wiaze sie z
    pojazdem zarejestrowanym w RP, a moj pojazd takowego statusu nie ma.
    Czy umowa sprzedazy oraz fakt posiadania brifu bedzie dla TU
    wystarczajacym dowodem, ze samochod jest moj i ja jestem beneficjentem
    odszkodowania?

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 2. Data: 2007-11-25 08:40:27
    Temat: Re: stluczka samochodu swiezoprzywiezionego
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    Skoro pojazd nie uczestniczył w ruchu, to nie powinno być problemu. W końcu
    brama, czy altanka też nie mają OC.

  • 3. Data: 2007-11-25 08:56:12
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Skoro pojazd nie uczestniczył w ruchu, to nie powinno być problemu. W
    > końcu brama, czy altanka też nie mają OC.

    Bardziej chodzi o fundusz gwarancyjny. Czy nie moze sie przywalic, lub
    ubezpieczyciel. Ci akurat przywalaja sie do wszystkiego.

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 4. Data: 2007-11-25 09:06:46
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    MarcinJM pisze:

    > Bardziej chodzi o fundusz gwarancyjny. Czy nie moze sie przywalic, lub
    > ubezpieczyciel. Ci akurat przywalaja sie do wszystkiego.

    Ustawa o ubezpieczeniach mowi, ze nie powienienem sie martwic

    "Art.23.2. Przepisy dotyczące obowiązkowego ubezpieczenia OC posiadaczy
    pojazdów mechanicznych stosuje się także do posiadacza lub kierującego
    pojazdem mechanicznym, przed jego rejestracją, jak również do posiadacza
    lub kierującego pojazdem zarejestrowanym za granicą, niedopuszczonym do
    ruchu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz do posiadacza lub
    kierującego pojazdem historycznym, od chwili wprowadzenia tych pojazdów
    do ruchu."

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 5. Data: 2007-11-25 10:47:48
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 25.11.2007 MarcinJM <m...@i...pl> napisał/a:

    > Ustawa o ubezpieczeniach mowi, ze nie powienienem sie martwic

    No, chyba odwrotnie...
    --
    Samotnik
    http://www.pachnidelko.pl/

  • 6. Data: 2007-11-25 11:03:59
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Samotnik pisze:

    > No, chyba odwrotnie...

    "(...)od chwili wprowadzenia tych pojazdów do ruchu"
    Ja nie wprowadzilem tego pojazdu do ruchu.

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 7. Data: 2007-11-25 11:50:01
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    > "(...)od chwili wprowadzenia tych pojazdów do ruchu"
    > Ja nie wprowadzilem tego pojazdu do ruchu.

    No dobra, skoro stał na prywatnym terenie, to fakt.
    --
    Samotnik
    http://www.pachnidelko.pl/

  • 8. Data: 2007-11-25 12:07:54
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    > "(...)od chwili wprowadzenia tych pojazdów do ruchu"
    > Ja nie wprowadzilem tego pojazdu do ruchu.

    Piszesz, że stał on "na podjeździe". To jeszcze część twojej działki czy już
    zjazd z drogi publicznej do posesji ?

  • 9. Data: 2007-11-25 12:44:23
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    William pisze:

    > Piszesz, że stał on "na podjeździe". To jeszcze część twojej działki czy
    > już zjazd z drogi publicznej do posesji ?

    Teren prywatny, szeroki podjazd z ulicy do warsztatu.

    MarcinJM
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 10. Data: 2007-11-25 18:08:58
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > "(...)od chwili wprowadzenia tych pojazdów do ruchu"
    > Ja nie wprowadzilem tego pojazdu do ruchu.

    Jesli chociaż drgnął ....

    ;-)
    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/