  • 1. Data: 2007-11-24 20:28:52
    Temat: serwis narciarski montuje źle wiazania narciarskie
    Od: "vrinx / jaga" <a...@a...pl>

    Kupiłem na wiosne synowi (4 lata) nowe nartki 90 cm Voelkl Racetiger, z
    butami (20) wstrzymałem sie az do teraz. Oddałem do serwisu do nontazu
    wiazan w sklepie w którym kupowałem cały komplet. Jak dokładnie obejrzałem w
    domu okazało sie ze tylne śruby tyłu wiazań wybrzuszyły slizg. Wróciłem do
    sklepu i powiedziano mi ze za 10 min poprawią, po 10 minutach jeden
    serwisant stwierdził że zamówią nowe a drugi ze musimy zostawić do
    poniedziałku i zostaną naprawione na ciepło(bo musza sie grzac 12 godzin). I
    tu prosze o rade.... czy maja obowiązek wymienić na nowe czy moga je
    naprawic i oddac? domagac sie nowych czy nie?
    dzieki za rady

  • 2. Data: 2007-11-24 22:32:21
    Od: "Photo M" <p...@n...pl>

    Użytkownik "vrinx / jaga" napisał w wiadomości
    > tu prosze o rade.... czy maja obowiązek wymienić na nowe czy moga je
    > naprawic i oddac? domagac sie nowych czy nie?

    Ja tylko doradze, że jeśli śruby ingerowały w naruszenie ślizgu to taki
    ślizg już nie zachowa poprzednich parametrów. Możliwe, że uszkodzili też
    rdzeń narty. Ale wymiany na nowe zapewno musiałabyś dochodzić przed sądem na
    podstawie opini biegłego.
    Pozdrawiam
    Photo M.