  • 1. Data: 2007-11-25 11:44:29
    Temat: komornik - od jakiej kwoty
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    Witam
    Oddalem do sadu dluznika. Otrzymalem z sadu kwity (wraz z klauzula
    wykonalnosci), ze dluznik ma zwrocic kase +koszta + odsetki, okolo 820zł.

    Gosc wplacil mi tylko 800zł i powiedział, ze reszty nie zaplaci.
    W zwiazku, z tym ze gosc zlosliwie nie uregulowal calosci mam 3 pytania:

    Od jakiej kwoty komornik podejmnie sie egzekucji?
    Jaki mam czas na oddanie sprawy do komornika?
    Czy nadal moge doliczac odsetki od tych 20zł?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-11-25 11:51:55
    Temat: Re: komornik - od jakiej kwoty
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    You have one message from: Baczek <m...@p...onet.pl>

    > Od jakiej kwoty komornik podejmnie sie egzekucji?

    Od dowolnej.

    > Jaki mam czas na oddanie sprawy do komornika?

    Dowolny. Jednak jeśli minie 10 lat od wydania wyroku, a ty nic w tym
    czasie nie oddasz tego do komornika, to dłuznik bedzie mógł powiedzieć że
    sie przedawniło i posłac cię na drzewo.

    > Czy nadal moge doliczac odsetki od tych 20zł?

    Tak.

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153

  • 3. Data: 2007-11-25 14:18:11
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    > Tak.

    W jaki sposob naliczac teraz odsetki ?
    Gosc mial wplacic powiedzmy 700zł od 01.02.2007 +odsetki + 30zł kosztow
    postepowania.
    10.11.2007 wplacil 550zł
    20.11.2007 wplacil 200zł

    Mam teraz policzyc ile byl winien na dzien 10.11.2007, od tego odjac
    550zł i od tej kwoty nalicac odsetki do 20.11.2007, nastepnie znow od
    tego co byl winien odliczyc to 200zł i od tej kwoty naliczac odsetki ?

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2007-11-25 18:15:15
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > Gosc mial wplacic powiedzmy 700zł od 01.02.2007 +odsetki + 30zł kosztow
    > postepowania.
    > 10.11.2007 wplacil 550zł
    > 20.11.2007 wplacil 200zł

    Wpłacił tobie czy komornikowi ? Jesli bezposrednio tobie to idz z
    kwitami na te 800 zł do komornika ... jak gosc bedzie musiał napisac
    pare sprzeciwow to wykalkuluje ze mu sie to nie opłaciło :)

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 5. Data: 2007-11-26 03:31:41
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    KsZZysiek pisze:
    > Wpłacił tobie czy komornikowi ? Jesli bezposrednio tobie to idz z
    > kwitami na te 800 zł do komornika ... jak gosc bedzie musiał napisac
    > pare sprzeciwow to wykalkuluje ze mu sie to nie opłaciło :)

    a wierzyciel pokryć koszty tej lekcji

    KG

  • 6. Data: 2007-11-26 11:51:49
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Baczek <m...@p...onet.pl> naskrobał/a w

> [...]
    > 550zł i od tej kwoty nalicac odsetki do 20.11.2007, nastepnie znow
    > od tego co byl winien odliczyc to 200zł i od tej kwoty naliczac

    Tak.
    Odsetki są na tyle małe (chyba), a spłaty na tyle duże, żeby wystąpił błąd.

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    "To Win Without Fighting is Best" - Sun Tzu
    "Screw that" - Eve Community

  • 7. Data: 2007-11-26 22:26:05
    Od: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@n...hot.pl>

    Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał w wiadomości