  • 1. Data: 2007-11-24 22:01:22
    Temat: Zagadnienie prawne
    Od: w...@g...com

    Nie dawno ogladalem ten film http://pl.youtube.com/watch?v=gn7OJeOQgu8
    bardzo smieszny. Ale nie o to tutaj chodzi, zaczalem sobie czytac
    komentarze do niego i uwage ma przykul niniejszy komentarz a wlasciwie
    ten fragment:
    jarek1966 pisze "...Z Warszawiakami mocno przesadził - jest to też
    sprawa dla sądu o obrazę. Gdyby wszyscy mieszkańcy W-wy oddali Go do
    sądu żądając tylko 1 zł - gość idzie z torbami..."
    No i tu moje pytanie, czy aby na pewno bo zastanawia mnie czy to nie
    ten co wystepuje w tym filmie jest winien czy ten co publikuje taki
    film osoba ktore moga potencjalnie poczuc sie obrazone? Czy w takim
    przypadku to nie ten nie zadowolony klient jest winny czy osoba ktora
    publikuje taki film lub w ostatecznosci serwis YouTube?
    Co o tym sadziecie?

  • 2. Data: 2007-11-25 08:55:25
    Temat: Re: Zagadnienie prawne
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik <w...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    [cut]

    Mozna naruszyc godnosc konkretnych osob, a nie blizej niezidentyfikowanego
    zbioru osob zwanych "Warszawiakami".

  • 3. Data: 2007-11-25 09:22:05
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    w...@g...com napisał(a):
> [...]
    > przypadku to nie ten nie zadowolony klient jest winny czy osoba ktora
    > publikuje taki film lub w ostatecznosci serwis YouTube?

    Tylko ze
    1. To nie on upublicznil te nagranie a
    2 wlasne potgaldy mozna miec jakiekolwiek by one nie byly i nie mozna
    za to karac.

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    http://Profesor.NiesfornaZyta.pl - doradza w sprawach technicznych ...

  • 4. Data: 2007-11-25 09:40:08
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Sowiecki Agent pisze:

    > 2 wlasne potgaldy mozna miec jakiekolwiek by one nie byly i nie mozna
    > za to karac.

    Czasem można.
    Nie można na przykład mieć poglądu że obozów koncentracyjnych nie było.
    W niektóych ktajach nie mozna mieć poglądu że homoseksualiści to
    zboczeńcy ewentualnie chorzy ludzie.
    Czeka nas "postęp" w karaniu za poglądy.

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 5. Data: 2007-11-25 11:19:44
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Johnson napisał(a):

    > Czasem można.
    > Nie można na przykład mieć poglądu że obozów koncentracyjnych nie było.

    nie mozna miec czy nie mozna sie nimi dzielic z innymi?

    P.

  • 6. Data: 2007-11-25 11:35:12
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Sowiecki Agent pisze:

    > nie mozna miec czy nie mozna sie nimi dzielic z innymi?

    No, na razie technicznie wprowadzenie karalności za same myśli nie jest
    możliwe. Ale podejrzewam że gdyby było możliwe czytanie w cudzych
    myślach byłoby to już karalne.

  • 7. Data: 2007-11-25 14:10:39
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 25 listopad 2007 09:55
    (autor Heming
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fibda0$mj3$1@inews.gazeta.pl>):

    > Mozna naruszyc godnosc konkretnych osob, a nie blizej niezidentyfikowanego
    > zbioru osob zwanych "Warszawiakami".

    Tak? To czemu się ściga za antyżydowskie wystąpienia? Albo czemu tak się
    naród oburza za to, że Fox obraził w serialu bliżej niezidentyfikowanych
    Polaków.

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl