  • 61. Data: 2003-10-05 19:16:11
    Temat: Re: stluczka pod geantem, troche zakrecone
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    news:blpq8j$mef$1@topaz.icpnet.pl...
    > Głupiś. Przyznał tylko że widział.O "specjalności uderzenia" ubzdurałeś
    > sobie sam.

    oj misiu puszysty, przychamuj ten swoj jezyczek bo ci sie go na wysokosci
    ledzwi urwie ;)

    i nie masz zielonego pojecia o ludzkich reakcjach, skoro ktos twierdzi ze
    widzial i sie nie zatrzymal bo nie musial sie zatrzymywac, to znaczy ze mial
    wystarczajaco duzo czasu, aby rozwacyc kwesti czy sie zatrzymac czy nie,
    jakby to moj ojciec nagle przed niego wyjechal, to po prostu by sie
    zatrzymal i nie rozwazal kwiesti celowosci chamowania, a skoro mial czas na
    rozmyslania mial czas na opisane przezemnie reakcje, wiec zrobil to celowo
    albo z glupoty

  • 62. Data: 2003-10-05 19:18:04
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    > I nic. Zwisa mi to;)

    widac ze chcesz osiagnac ten status na jak najwiekszej ilosci grup :) jakies
    zawody?

    > To co pójdziesz zgłosić na Policje czy tylko tak piszesz z rozżalenia??

    byc moze ojciec pojdzie do swojego ubezpieczyciela z tym oswiadczeniam, to
    juz nie moja sprawa

  • 63. Data: 2003-10-05 19:19:17
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "maup@" <l...@t...pl> napisał w wiadomości

    > cytuję Twoje słowa:
    > "w pewnym momencie slyszy pisk hamulcow "
    >
    > czy teraz już go nie słyszy?

    Szkoda pisania.To schizofrenik od którego wszelkie argumenty odbijają się
    jak od sciany.Ma własną wizję świata w którym "nikt go i jego tatusia nie
    kocha" ;)
    Zaproponowałem mu pójście na Policję i zgłoszenie "celowego wjechania".
    Tam się dowie co to są dowody, fakty a co urojenia.Taki będzie najlepszy
    finał tej dyskusji.

    Pozdr
    Leszek

  • 64. Data: 2003-10-05 19:20:09
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > to powinien sobie zapewnić pomoc osoby trzeciej

    :-)))
    Za przykładem obowiązkowego wożenia w samochodzie gaśnicy lub trójkąta,
    powinnio się wprowadzić obowiązek wożenia murzyna, który w takiej sytuacji
    może się przydać.

    A teraz poważnie.
    Czy Ty korzystasz z pomocy osób trzecich?

    Pozdrawiam
    Jacek "Plumpi"

  • 65. Data: 2003-10-05 19:21:10
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "SzerszeN" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > byc moze ojciec pojdzie do swojego ubezpieczyciela z tym oswiadczeniam, to
    > juz nie moja sprawa

    Dlaczego nie na policję?? Przecież to że zgred celowo wjechał w tatusia to
    wg. ciebie "fakt"???
    Wycofujesz się? Dotarło do ciebie wreszcie że tata dał d...?

    Pozdr
    Leszek

  • 66. Data: 2003-10-05 19:22:16
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Użytkownik "maup@" <l...@t...pl> napisał w wiadomości

    > no i?
    > do czego zmierzasz?

    Że robisz z gęby d...ę.

  • 67. Data: 2003-10-05 19:25:31
    Od: "maup@" <l...@t...pl>

    Użytkownik "SzerszeN" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    >[...]
    >
    > no i?
    > do czego zmierzasz?

    a do tego, że najpierw mówisz, że Twój tata słyszał pisk hamulców a potem,że
    nie, więc jak w końcu było?

    --
    Pozdrawiam,
    maup@

  • 68. Data: 2003-10-05 19:35:56
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    > Jeśli byłbym przekonany o swojej niewinności to na 100% bym wzywał
    Policję.
    > ewentualnie gdyby nie pomogli to zawsze można się od ich decyzji odwołać
    nie
    > przyjmując mandatu. Jeśli Twój ojciec przyznał się do winy na miejscu
    > zdarzenia to powinien być konsekwentny i nie zmieniać decyzji. Tego wymaga
    > chyba takie słowo jak odpowiedzialność?

    nie wzywal bo byl przekonany ze osadza jego wine, a poniewaz uwazal ze nie
    tylko on jest winny dlatego napisal w oswiadczeniu to co napisal, i nie
    zmienia zdania tylko trzyma sie wersji z oswiadczenia ;)

    > ROTFL. facet dorabia do renty buszując po parkingach? ;-) ciekawe!

    to bylo retoryczne pytanie ;)

  • 69. Data: 2003-10-05 19:36:55
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    > a do tego, że najpierw mówisz, że Twój tata słyszał pisk hamulców a
    potem,że
    > nie, więc jak w końcu było?

    ??? gdzie napisalem ze nie slyszal pisku???

  • 70. Data: 2003-10-05 20:02:59
    Od: "ROBBO3" <r...@o...pl>

    > Użytkownik "maup@" <l...@t...pl> napisał w wiadomości
    >
    > wypadek spowodowal ten ktory uderzyl, jak widze nie czytasz wszystkiego co
    > sie pisze, gosc widzial wyjezdzajacy samochod i sie nie zatrzymal, uderzyl
    > niego specjalnie

    Ojoj nastepny co kodeksu nie czytal. Winny jest wyjezdzajacy