  • 1. Data: 2003-10-05 12:37:19
    Temat: prawnik Trojmiasto
    Od: Cecylia Słupianek <c...@x...wp.pl>

    i ponownie pytanie a'propos sprawdzonej osoby:

    poszukje prawnika (mam spor z sasiadami o zniesienie wspolwlasnosci)
    ktory dobrze poprowadzi sprawe, a najlepiej, zeby znal ludkow z sadu
    rejonowego w Pruszczu Gdanskim...
    Moja sprawa o zniesienie wspołwlasnosci toczy sie od 1999 roku (mimo, ze
    wspolwasnosc mozna bezproblemowo zniesc: dzialki geodezyjne
    wyodrebnione, lokale posadowione na nich maja oddzielne KW, osobne
    wejscia, osobne przylacza wodne i kanalizacyjne, energetyczne) i nie
    widze konca sprawy, a wszystko przez niezdecydowana sedzine i takiego
    tez prawnika (ktory wlasciwie nic nie robi, a ja mu place!!!).

    Pozdrawiam,
    Cecylia