  • 1. Data: 2003-10-05 15:37:50
    Temat: bede mial swoj pierwszy raz ;))
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl>

    Witajcie!

    Opisze to co mi dzis sie przytrafilo z w nocy z 4/5.10 na trasie -
    jablonna - warszawa (jezdnia jednopasmowa). Otoz mialem pojechac po
    brata do L(egionowa), jechalem sobie spokojnie - w strone L., zatrzymal
    mnie patrol policji, sprawdzili dokumenty, bagaznik i alkomatem -
    wszystko bylo OK (na zwloki w bagazniku nie zwracali uwagi :))). Po ok
    10-15 minutach wracalem i wiedzialem, ze tam stoja, zreszta na calej
    trasie trzymalem predkosc ok 70-80, wiec sobie tak jade, zatrzymali
    mnie ponownie i powiedzieli, ze na gorce mialem 94km/h pomiar byl
    robiony ok 2 min temu (1:44)... cdn

    Fakty:
    (ci co jezdza z L., to moze beda wiedzieli o jaka gorke chodzi btw:
    czy na calej trasie L <-> Wawa jest ograniczenie do 60?).
    - patrol stal ok 1km od tego wzniesienia (gorki),
    - w tym samym czasie zatrzymany byl tir, ktory zaslanial czesc drogi,
    wiec domyslam sie, ze pomiar byl robiony pod katem (czy to ma
    znaczenie?)
    - sprawdzalem ile czasu zajmuje mi przejechanie odcinku w ciagu 1:20
    sek (obieram poprawke na zatrzymanie sie i wyjscie z samochodu),
    wyszlo: przy 80-85 km 1,7km a odleglosc miedzy patrolem gorka byla ok
    1km

    cdn
    ...Mandatu nie przyjalem, spisal mnie, popytal, czy mam prace, ile
    zarabiam, czy mam kogos na utrzymaniu (mogl sie o to pytac?), niczego
    nie podpisywalem, policjant wcale sie nie przedstawil, nawet nie podal
    mi podstawy prawnej - tyle tylko, ze przekroczylem predkosc 94/60.

    Hmmm teraz bede mial swoj pierwszy raz w sadzie grodzkim w Legionowie
    (nawet nie wiem, gdzie jest tam sad...). Dostalem 8pkt i mandat 200-400
    plz kwote sam policjant nie umial okreslic... (oczywiscie mandatu nie
    przyjalem).

    Mam taki plan dzialania: pojade na to miejsce, zrobie dokumentacje
    fotograficzna gorki, szkic sytuacyjny :), przedstawie to w sadzie, bede
    sie tlumaczyl, ze jesli nawet udalo mi sie taka predkosc miec, to
    wiadomo - jest sobie gorka, to trzeba troche przygazowac, zeby na nia
    wjechac, a potem rozpedzony samochod sila rzeczy mogl miec tyle..., ale
    generalnie nie moglem miec 94km/h, bo w ciagu ponad 1.30 min
    przejechalbym ok 2,2 km, a patrol stal ok 1km (nawet blizej) od tego
    wzniesienia. Mam szanse na wybronienie sie? Moze wskazac na
    nieprawidlowosci w dzialaniu policjanta? A moze ze wzgledu na moj
    pierwszy raz prosic o ulaskawienie :)) (ale winny sie nie czuje, bo
    wiem, ze jechalem ciagle z V=70-80km)

    --
    pozdrawiam rafi
    Zdecydowanie nalezy mowic prawde zawsze na swoja korzysc ;))

  • 2. Data: 2003-10-05 15:54:02
    Temat: Re: bede mial swoj pierwszy raz ;))
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "ErkA" <U...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:Xns940BB3592B48EWpiszTuSwojIDToken@193.110.122.
    80...

    > Mam szanse na wybronienie sie? Moze wskazac na
    > nieprawidlowosci w dzialaniu policjanta?

    Nie ma to związku z Twoim wykroczeniem i sąd nakaże Ci milczenie;)

    > A moze ze wzgledu na moj pierwszy raz prosic o ulaskawienie :))

    Pokorne ciele dwie matki ssie. Ale nie lepiej było przyjąć mandat ( z takim
    nastawieniem)??
    Uwierz mi-pewnie z 90% karanych za prędkość "nie jechało tak szybko" ;))

    Pozdr
    Leszek

  • 3. Data: 2003-10-05 15:59:09
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl>

    Leszek napisał(a):

    > Nie ma to związku z Twoim wykroczeniem i sąd nakaże Ci milczenie;)
    Ale bede mogl jakos przedstawic swoje wywody?

    > Pokorne ciele dwie matki ssie. Ale nie lepiej było przyjąć mandat
    > ( z takim nastawieniem)??
    hehe, posciemniac, posciemniac i jak juz pisze, ze tyle i tyle
    powiedziec, a zapomnialem, ze mandatu nie przyjmuje :DD

    Czy np czyste konto do tego dzisiejszego wykroczenia moze miec wplyw na
    przyznanie mi racji? Jak wygladaja takie rozprawy? i jak dluuuuuuugo
    trzeba czekac na nie?

  • 4. Data: 2003-10-05 16:00:00
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <k...@i...pl>

    Użytkownik "ErkA" <U...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:Xns940BB3592B48EWpiszTuSwojIDToken@193.110.122.
    80...
    > Witajcie!
    (...)
    > wszystko bylo OK (na zwloki w bagazniku nie zwracali uwagi :))). Po ok

    to ciekawe !
    możesz kilka szczegółów na temat zwłok ?
    a może jechałeś karawanem ? to by tłumaczyło wszystko...

    Krzysztof 'kw1618' GG: 268973
    Warszawa

  • 5. Data: 2003-10-05 16:06:09
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618" z Warszawy" <k...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:4eXfb.60734$qU6.944326@news.chello.at...

    > to ciekawe !
    > możesz kilka szczegółów na temat zwłok ?
    > a może jechałeś karawanem ? to by tłumaczyło wszystko...

    Odeśpij kaca to Ci się poczucie humoru wróci;)))

    Pozdr
    Leszek

  • 6. Data: 2003-10-05 16:09:32
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "ErkA" <U...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:Xns940BB6F6B5438WpiszTuSwojIDToken@193.110.122.
    80...

    > Ale bede mogl jakos przedstawic swoje wywody?

    Tak.Wszystko co ma związek ze sprawą.

    Prosić można.

    > Czy np czyste konto do tego dzisiejszego wykroczenia moze miec wplyw na
    > przyznanie mi racji?

    Ma wpływ na wysokość kary.Ale Twoje "kompinowanie" może mieć wpływ odwrotny.

    Jak wygladaja takie rozprawy? i jak dluuuuuuugo trzeba czekac na nie?

    Do pół roku (ok.)

    Pozdr
    Leszek

  • 7. Data: 2003-10-05 16:17:04
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl>

    Leszek napisał(a):

    > Ma wpływ na wysokość kary.Ale Twoje "kompinowanie" może mieć wpływ
    > odwrotny.
    aj tam "kompinowanie", chce przedstawic moj punkt widzenia.
    Przeprowadzic wlasna wizje lokalna i sprawdzic, jak dlugo co i jak w
    ogole... przedstawic to w sadzie, domyslam sie, ze swiadek w postaci
    brata nie jest dobrym swiadkiem - wiarygodnym?

    > Do pół roku (ok.)
    spoxik, myslalem, ze bedzie gorzej :).

    A znasz moze jakies wskazowki, jak sie zachowac w sadzie, zeby hmmm
    wypasc pozytywnie? :)

  • 8. Data: 2003-10-05 16:26:10
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "ErkA" <U...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:Xns940BB9FFE45D9WpiszTuSwojIDToken@193.110.122.
    80...

    > A znasz moze jakies wskazowki, jak sie zachowac w sadzie, zeby hmmm
    > wypasc pozytywnie? :)

    Grzecznie i spokojnie (aby się co nie "wymsknęło).Ogólnie sprawa
    beznadziejna (tak mi się wydaje na podstawie Twojego opisu).Wszystko zależy
    na jakiego sędziego trafisz.Jedni preferują metodę-"przyp....ć aby więcej
    nigdy d... nie zawracał w sprawach oczywistych" a u innych dostaniesz
    grzywnę niższą niż "należny " mandat (nieliczni).

    Pozdr
    Leszek

  • 9. Data: 2003-10-05 16:56:41
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl>

    Leszek napisał(a):

> [...]
    > metodę-"przyp....ć aby więcej nigdy d... nie zawracał w sprawach
    > oczywistych" a u innych dostaniesz grzywnę niższą niż "należny "

    Hmmm to juz wiem, jak moge sie bronic, mam czyste konto, bylo to
    wzniesienie, wiadomo, pod gorke trzeba troche przygazowac, a pozniej
    sila rzeczy samochod sam sie toczy, ale i tak znacznie zwolnilem z
    gorki, o czym swiadczy tak dlugi czas (1:44 - czas na wyjscie etc).

    dzieki za info.

  • 10. Data: 2003-10-05 17:02:44
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "ErkA" <U...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > nieprawidlowosci w dzialaniu policjanta? A moze ze wzgledu na moj
    > pierwszy raz prosic o ulaskawienie :)) (ale winny sie nie czuje, bo

    No przy takim tłumaczeniu, to sędzia nie będzie miał żadnej wątpliwości.