  • 181. Data: 2003-10-11 11:32:41
    Temat: Re: stluczka pod geantem, troche zakrecone
    Od: " leon" <l...@g...pl>

    > Czyli powiedział prawdę. Liczył że to twój przyślepawy tatuś się zatrzyma i
    > ustąpi mu pierwszeństwa. Co w tym dziwnego widzisz?

    to ze wlansie nie widzial, to ze mogl ominac cafajacy samochow oraz to ze w
    polsce ludzie zapomnieli o takim zwroie jak kultura jazdy

  • 182. Data: 2003-10-11 12:07:06
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik " leon" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

    > to ze wlansie nie widzial, to ze mogl ominac cafajacy samochow oraz to ze
    > polsce ludzie zapomnieli o takim zwroie jak kultura jazdy

    Co to za język?? U mnie w Polsce takiego się nie używa.

    Leszek

  • 183. Data: 2003-10-11 12:09:19
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "SzerszeN" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > przeciez to powszechnie znany troll czego zreszta nawet nie ukrywa :)

    Prawda! ;))

    >jest jednym z czesciej plonkowanych klientow w polskim necie :)

    Zapomniałeś dodać że ma to w d... i jest nadal pilnie czytany (a nawet
    wręcz śledzony) przez tysiące klientów polskiego netu.

    Leszek

  • 184. Data: 2003-10-14 13:32:56
    Od: " " <l...@g...pl>

    > Co to za język?? U mnie w Polsce takiego się nie używa.

    Jezyk ludzi spieszacych sie oraz nie uzywajacych polskich czcionek.
    Wystarczy?? Ciekawy jestem czy o 5 rano, kiedy ktos wyjezdza z wlasnego
    garazu, to tez wg niektorych osob bylaby wina wyjezdzajacego.
    Natomiast nic nie wiedze na temat kultury jazdy - czyzby zabraklo
    argumentow ??

    leon

  • 185. Data: 2003-10-17 12:20:34
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sun, 5 Oct 2003 21:20:09 +0200, "Jacek \"Plumpi\""

    >Czy Ty korzystasz z pomocy osób trzecich?

    trzecich to może nie, ale jeśli jadę z żonką, to zawsze zerknie -
    jeśli widoczność jest słaba, ja wyjadę, ona szybko wsiądzie i w drogę.
    --
    Jarek Andrzejewski
    Łódź, peugeot 306, 1360ccm, 75KM, srebrzysty, oklejony

  • 186. Data: 2003-10-17 12:24:32
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sun, 05 Oct 2003 18:59:02 GMT, "SzerszeN" <s...@t...pl>
    wrote:

    >Użytkownik "Leszek" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
    >
    >powiedzial ze widzial i sie nie zatrzymal bo nie musial, czyli jakby musial,
    >w domysle jakby mu to prawo nakazywalo, to mialby czas na zatrzymanie i nie

    no to jednak trzeba było wezwać policję i przekonać ich a nie teraz
    marudzić jak to został ojciec skrzywdzony

  • 187. Data: 2003-10-17 12:30:27
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 09 Oct 2003 17:04:04 GMT, "SzerszeN" <s...@t...pl>
    wrote:

    >jeden samochod wyjezdza powoli

    ile minęło czasu od ukazania się auta zza "budy" do kolizji?

  • 188. Data: 2003-10-17 12:35:23
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sun, 05 Oct 2003 17:10:01 GMT, "SzerszeN" <s...@t...pl>
    wrote:

    >nie bylem, i nie ma to wiekszego znaczenia, wazne jest to ze gosc mial czas
    >na reakcje, mial czas sie zatrzymac co sam przyznal, ale nie zrobil tego

    ile miał tego czasu? "Wolno wyjeżdżał" jest mocno subiektywne?
    1 m/s to szybkość leniwego piechura.