  • 1. Data: 2003-10-10 07:03:42
    Temat: stłuczka
    Od: "news" <m...@o...pl>

    Witam

    Miałem stłuczkę nie z mojej winy, kierowca jechał pożyczonym samochodem od
    matki, nie wezwaliśmy policji, tylko spisaliśmy oświadczenie, kwote strat no
    i oczywiscie wszystkie dane typu nr ubezpieczenia itd.
    Czy jeżeli on bedzie sie migał od płacenia to zgłoszę to do firmy
    ubezpiczeniowej i oni to bedą chonorowac bez raprtu policji.

  • 2. Data: 2003-10-10 07:05:46
    Temat: Re: stłuczka
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "news" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy jeżeli on bedzie sie migał od płacenia to zgłoszę to do firmy
    > ubezpiczeniowej i oni to bedą chonorowac bez raprtu policji.

    "Chonorować " nie będą na pewno;))

    Pozdr
    Leszek

    Ale honorować powinni.

  • 3. Data: 2003-10-10 07:56:36
    Od: "muszi" <m...@p...onet.pl>

    Jeśłi nie wezwałeś policji a sprawca bedzie sie migał , to nic nie
    dostaniesz z jego ubezpieczenia.

  • 4. Data: 2003-10-10 07:57:35
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "muszi" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jeśłi nie wezwałeś policji a sprawca bedzie sie migał , to nic nie
    > dostaniesz z jego ubezpieczenia.

    Po pierwsze-przestrzegaj netykiety i odpisuj pod a nie nad cytowanym postem
    Po drugie-nie pisz głupot.

    Pozdr
    Leszek

  • 5. Data: 2003-10-10 08:03:45
    Temat: Odp: stłuczka
    Od: "news" <m...@o...pl>

    1.podpisał
    maciek

    2.niewiem czy stłuczka jest głupotą
    pozdrawiam
    maciek

  • 6. Data: 2003-10-10 10:15:29
    Od: "Przemo P" <p...@o...pl>

    > Po pierwsze-przestrzegaj netykiety i odpisuj pod a nie nad cytowanym
    postem
    > Po drugie-nie pisz głupot.
    >
    > Pozdr
    > Leszek

    znawco netykiety, naprawiaczu świata i co tam jeszcze!
    czy jest gdzieś w tych etykietach o traceniu przez ciebie czasu i pieniędzy,
    masz nic nie wnoszące do tematu odpowiedzi a dla kogoś kto temat śledzi i
    obserwuje jest to dodatkowo wkurzające. Już się człowiek cieszy, że znajdzie
    odpowiedź na post, który też go interesuje a tu po jakimś tam czasie
    ściągnięcia
    wiadomości - nic nie wnoszące krzaki !
    Sorry, ale taka jest prawda. DRuga sprawa, że błędy itp. również mnie
    denerwują
    ale przynajmniej nie kosztują mnie straty czasu i pieniędzy.
    Pozdrawiam
    Przemo

  • 7. Data: 2003-10-10 10:47:24
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemo P" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > znawco netykiety, naprawiaczu świata i co tam jeszcze!

    Powiedz krótko-Święty Leszku.Wystarczy;)

    > czy jest gdzieś w tych etykietach o traceniu przez ciebie czasu i
    pieniędzy,

    Mój czas i moje pieniądze.Potrafię się poświęcić.

    > masz nic nie wnoszące do tematu odpowiedzi a dla kogoś kto temat śledzi i
    > obserwuje jest to dodatkowo wkurzające.

    Ty śledzisz i obserwujesz???? Przecież temat prosty jak drut i odpowiedź już
    padła.O ssso chooźii???

    >Już się człowiek cieszy, że znajdzie odpowiedź na post, który też go
    interesuje a tu po jakimś tam czasie
    > ściągnięcia> wiadomości - nic nie wnoszące krzaki !

    Przeczytaj mój post do końca.Dla bystrego "czytacza" jest tam i
    odpowiedź.Dla mało bystrego-szkoda wysiłku(i tak nie skorzysta).

    > Sorry, ale taka jest prawda.

    Prawd są trzy rodzaje:
    1.święta prawda
    2.tyż prawda
    3.g...o prawda

    O jaką tobie chodziło?? ;))

    Pozdr
    Leszek (Św.)

  • 8. Data: 2003-10-10 11:11:34
    Od: "Przemo P" <p...@o...pl>

    > Mój czas i moje pieniądze.Potrafię się poświęcić.

    nie twoje, bo ja te wywody też muszę niechcący czytać

    > Ty śledzisz i obserwujesz???? Przecież temat prosty jak drut i odpowiedź
    już
    > padła.O ssso chooźii???

    tego akurat nie śledziłem, napisałem bo już mi się któryś raz przez posty
    przewijasz
    i w końcu się wkurzyłem

    > Przeczytaj mój post do końca.Dla bystrego "czytacza" jest tam i
    > odpowiedź.Dla mało bystrego-szkoda wysiłku(i tak nie skorzysta).

    jak już pisałem wcześniej, ten post akurat mnie nie interesował i wiem
    o co ci chodzi - po prostu mi się nawinąłeś :)

    > Prawd są trzy rodzaje:
    > 1.święta prawda
    > 2.tyż prawda
    > 3.g...o prawda
    >
    > O jaką tobie chodziło?? ;))

    chyba niestety szkoda słów i stukania w klawiaturę
    (tyż się zużywa)

    > Pozdr
    > Leszek (Św.)

    Pozdrawiam
    Przemo

  • 9. Data: 2003-10-10 12:22:04
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > nie twoje, bo ja te wywody też muszę niechcący czytać

    Musisz??? Wal do lekarza psychologa.

    > tego akurat nie śledziłem, napisałem bo już mi się któryś raz przez posty
    > przewijasz

    Czyli klikasz z nudów gdzie popadnie.Znajdź sobie ciekawsze zajęcie.Spacer z
    psem?

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 10. Data: 2003-10-10 12:51:21
    Od: "Przemo P" <p...@o...pl>

    > Musisz??? Wal do lekarza psychologa.

    chyba nie wiesz o co mi chodzi, również polecam lekarza...

    > Czyli klikasz z nudów gdzie popadnie.Znajdź sobie ciekawsze zajęcie.Spacer
    > psem?

    co ty możesz wiedzieć co ja robię, jeśli odpowiadasz ludziom na posty
    pierdołami to
    znaczy, że sam klikasz z nudów.
    Apropo, naprawiacze świata są teraz potrzebni w Iraku. Weź też psa.

    Pozdrawiam
    Przemo