  • 11. Data: 2003-10-10 15:04:32
    Temat: Re: stłuczka
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemo P" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bm69vn$64s$1@news2.ipartners.pl...

    > chyba nie wiesz o co mi chodzi, również polecam lekarza...

    Napisałeś jasno-MUSISZ czytać!

    > co ty możesz wiedzieć co ja robię, jeśli odpowiadasz ludziom na posty
    > pierdołami to znaczy, że sam klikasz z nudów.

    Oczywiście że klikam z nudów ale ty się przyznałeś do tego
    samego.Powiedziałeś że czytasz bo musisz nawet jak wątku nie śledzisz.

    > Apropo, naprawiacze świata są teraz potrzebni w Iraku.

    Ja swoją misję mam tutaj;))

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 12. Data: 2003-10-10 18:31:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Generalnie oświadczenie takie jest ważne i ubezpieczyciel musi je
    respektować. Oczywiście czeka Cię droga przez mękę z uzyskaniem
    odszkodowania, ale to inna sprawa. By samo oświadczenie unieważnić, to
    ewentualnie trzeba by było udowodnić złą wolę składającego je.

  • 13. Data: 2003-10-11 05:51:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 10 Oct 2003, Robert Tomasik wrote:

    >+ Generalnie [...]
    >+ By samo oświadczenie unieważnić, to
    >+ ewentualnie trzeba by było udowodnić złą wolę składającego je.

    Generalnie to OIMW wręcz przeciwnie: udzielający sprawcy
    pomocy prawnej prawnik ubezpieczyciela doszukuje się
    "działania w szoku" i podobnych właściwości, prowadzących
    w kierunku uznania że podpis był złożony pod wpływem błędu
    co do stanu faktycznego.
    Coś w stylu art. 84. K.C.
    A biorący oświadczenie ma prawo mieć skrzywione widzenie
    zdarzeń (też błąd w postrzeganiu) i "chociażby bez winy"
    (84.1) podsunąć sprawcy "papier" którego inaczej tamten
    by nie podpisał - wypisz wymaluj 84.2
    Złej woli nie ma, odpowiedzialności karnej nie ma, ale
    oświadczenie usiłuje się kierować "do podtarcia"...
    I co ma robić "biedny sąd" ? Śladu są ? - zatarte.
    Świadkowie są ? - tak, był na polu 5km od zdarzenia
    i coś słyszał... :(

    pozdrowienia, Gotfryd