  • 1. Data: 2006-10-20 10:58:48
    Temat: sprawa w sądzie - filmowanie
    Od: TJE <n...@w...com>

    Ktoś z mojej rodziny będzie miał sprawe w sądzie, będzie świadkiem ale
    już wie że będą przekręty jej zeznań bo już została przed tym
    poinformowana i zastraszana. Chce mnie wziąśc na sprawe żeby wszystko
    filmować i mieć dowód. Czy to jest dozwolone?

  • 2. Data: 2006-10-20 11:20:43
    Temat: Re: sprawa w sądzie - filmowanie
    Od: stern <s...@0...pl>

    TJE napisał(a):

    > Czy to jest dozwolone?

    jak sąd się zgodzi

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 3. Data: 2006-10-20 15:19:30
    Od: donwito <q...@c...barg.cy>

    Dnia Fri, 20 Oct 2006 13:20:43 +0200
    stern <s...@0...pl> napisał(a):

    > jak sąd się zgodzi

    Ostatnio nie pytając żadnego sądu o zgodę wnioslem na salę
    dyktafon w kieszeni koszuli i nagralem całość rozprawy. Pewnie
    jestem przestepcą i należy mi się za to dozywocie, ale nagranie mam i
    nie mialem z jego zdobyciem żadnych technicznych problemów.

    pozdrawiam,
    w.

    --
    Adres mail z nagłówka zakodowany w ROT13 :)

  • 4. Data: 2006-10-20 16:22:35
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 20 Oct 2006 17:19:30 +0200, donwito napisał(a):

> [...]
    > jestem przestepcą i należy mi się za to dozywocie, ale nagranie mam i
    > nie mialem z jego zdobyciem żadnych technicznych problemów.

    Jakbyś go schował np. we własnej d*pie to też byś miał. Mowa o sytuacji
    kiedy rejestrujesz w sposób jawny, a nie że ukryjesz sobie cos gdzies
    miesiac wczesniej i sie czaisz jak jeż do je*ania :]

    Swoją drogą, jest jakiś przepis który zakazuje rejestrowania przebiegu
    rozpraw sądowych? Wiem, że zawsze sąd może wyprosić taką osobę z sali, ale
    generalnie chyba nic nie zakazuje filmowania/nagrywania.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 5. Data: 2006-10-20 18:12:45
    Od: Skryba <m...@j...mail>

    donwito napisał(a):

> [...]
    > jestem przestepcą i należy mi się za to dozywocie, ale nagranie mam i
    > nie mialem z jego zdobyciem żadnych technicznych problemów.

    Kpc. Art. 159. § 1. Przebieg czynności protokołowanych może być
    utrwalony za pomocą aparatury dźwiękowej, o czym należy przed
    uruchomieniem aparatury uprzedzić wszystkie osoby uczestniczące w czynności.

    Sąd może nie zgodzić się na nagranie w szczególnych przypadkach (art.
    153 kpc.)

    Jeśli więc sąd nie zgodzi się na nagranie video, pozostaje dyktafon -
    bez obawy o dożywocie ;)

    pozdrawiam,
    S.

  • 6. Data: 2006-10-20 21:04:30
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    Użytkownik "TJE" <n...@w...com> napisał w wiadomości
    > Czy to jest dozwolone?

    co za różnica - tylko potem wrzuć to na jakiegoś torrenta - chętnie obejżę
    ;]

    pozdrawiam
    @dams

    --
    www.kredyt.org.pl

  • 7. Data: 2006-10-20 21:28:38
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > Sąd może nie zgodzić się na nagranie w szczególnych przypadkach (art.
    > 153 kpc.)

    A czy nie jest tak, że sądy mocno nadużywają tych "szczególnych przypadków".

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 8. Data: 2006-10-21 22:17:33
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Gdy kiedys połozyłem dyktafon na ławce (a byłem bodajże świadkiem) sąd zatkało,
    nastepnie spurpurowiał, nastepnie
    zagrozono mi praktycznie ścięciem, od czego ratunkiem było oświadczenie o mojej
    bezdennej głupocie i niewiedzy...
    JaC

    > A czy nie jest tak, że sądy mocno nadużywają tych "szczególnych przypadków".

    It has removed 2224 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!