  • 1. Data: 2006-10-20 06:38:21
    Temat: Potrzebna korekta?
    Od: "Wojtek" <a...@a...lo>

    Dostałem fakturę na firmę ale zamiast nazwy firmy FHU XXX jest FUH XXX.
    Potrzebna jest do tego korekta?

    pozdr

  • 2. Data: 2006-10-20 07:59:02
    Temat: Re: Potrzebna korekta?
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>

    Wojtek napisał(a):
    > Dostałem fakturę na firmę ale zamiast nazwy firmy FHU XXX jest FUH XXX.
    > Potrzebna jest do tego korekta?
    Nie, wyslij im note korygującą do podpisu.

    pozdrawiam,
    Przemek O.

  • 3. Data: 2006-10-20 08:06:48
    Od: "Wojtek" <a...@a...lo>

    Użytkownik "Przemyslaw Osmanski" <p...@c...gdzies.net.pl> napisał w
    wiadomości news:eh9vhf$h1t$2@atlantis.news.tpi.pl...
    > Nie, wyslij im note korygującą do podpisu.
    >
    > pozdrawiam,
    > Przemek O.

    A jak im wyslę tę notę to mają mi odesłac oryginał czy kopię

  • 4. Data: 2006-10-20 08:16:58
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Wojtek wrote:

    > A jak im wyslę tę notę to mają mi odesłac oryginał czy kopię

    Nota to nie faktura. Mają odesłać jeden z dwu oryginałów.

  • 5. Data: 2006-10-20 10:59:08
    Od: "Wojtek" <a...@a...lo>

    > Nota to nie faktura. Mają odesłać jeden z dwu oryginałów.

    Nie rozumiem. Przecież oryginał jest tylko jeden.

  • 6. Data: 2006-10-20 12:23:34
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Wojtek wrote:

    > Użytkownik "jureq" <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> napisał w
    > wiadomości news:eha0ln$8mv$2@opal.futuro.pl...

    > Nie rozumiem. Przecież oryginał jest tylko jeden.

    Nieprawda. Może być wiele oryginałów. Wszystkie jednakowej treści i
    wszystkie podpisane. To tylko w polskiej ustawie o VAT jest
    powiedziane, że tylko jeden z oryginałów ma mieć napis "Oryginał" a
    pozostałe "Kopia".