  • 1. Data: 2006-10-20 08:21:47
    Temat: Modny temat: nagrywanie (urzednikow)
    Od: "pluton__" <z...@p...onet.pl>

    Witam,

    Jezeli ide do urzedu, a tam mi wciskaja oczywisty kit,
    to czy moge wyjac magnetofon i nagrac ten belkot ?
    Na podstawie jakiego ewentualnie paragrafu moge
    nagrywac urzednika ? Jakas ustawa o jawnosci informacji ?

    Czy jest jakas formulka, ktora musze uprzedzic urzednika,
    ze jest nagrywany ?

    pozdrawiam
    pluton

  • 2. Data: 2006-10-20 14:18:31
    Temat: Re: Modny temat: nagrywanie (urzednikow)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    pluton__ wrote:
    > Witam,
    >
    > Jezeli ide do urzedu, a tam mi wciskaja oczywisty kit,
    > to czy moge wyjac magnetofon i nagrac ten belkot ?

    Można, ale lepiej nagrywać bez pokazywania urządzenia - ludzie są wtedy
    bardziej naturalni ;->

  • 3. Data: 2006-10-20 14:20:55
    Od: "vertret" <v...@o...pl>

    Użytkownik "pluton__" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czy jest jakas formulka, ktora musze uprzedzic urzednika,
    > ze jest nagrywany ?

    Uczestnik rozmowy nie musi w ogóle uprzedzac innych uczestników, że tą rozmowę
    nagrywa.

    --
    vertret

  • 4. Data: 2006-10-20 14:21:11
    Od: "pluton__" <z...@p...onet.pl>

    > Uczestnik rozmowy nie musi w ogóle uprzedzac innych uczestników, że tą
    rozmowę
    > nagrywa.

    Mialem na mysli aspekt wychowawczy, tzn. kiedy urzednik wie,
    ze jest nagrywany, to nie powie mi : 'spieprzaj dziadu',
    tylko 'prosze do pokoju 15, tam zalatwi pan wszystkie formalnosci'.

    pozdrawiam
    pluton

  • 5. Data: 2006-10-20 14:31:11
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    pluton__ wrote:

    > Mialem na mysli aspekt wychowawczy, tzn. kiedy urzednik wie,
    > ze jest nagrywany, to nie powie mi : 'spieprzaj dziadu',
    > tylko 'prosze do pokoju 15, tam zalatwi pan wszystkie formalnosci'.

    Albo uzna, że jak ktoś nagrywa to będę z nim rozmawiał grzecznie ale
    sprawy u mnie nie załatwi.

  • 6. Data: 2006-10-20 16:58:16
    Od: "pluton__" <z...@p...onet.pl>

    > Albo uzna, że jak ktoś nagrywa to będę z nim rozmawiał grzecznie ale
    > sprawy u mnie nie załatwi.

    Jezeli nie zalatwi, choc powinien, to masz w reku jakis konkret.
    Mozesz poslac nagranie do prasy, mozesz wystosowac
    oficjalne zapytanie do przelozonego tego urzednika,
    dlaczego nie zalatwia, choc powinien (a a potem z odpowiedzia
    i z nagraniem isc wyzej/do prasy...)

    Rozni dziennikarze z Faktow i innych pism czasem nie maja o czym pisac
    i chetnie wierszowke sobie czyms takim nabija.

    pozdrawiam
    pluton