  • 1. Data: 2003-11-12 21:01:08
    Temat: spleśniałe mięso w TESCO
    Od: "klient" <c...@N...gazeta.pl>

    witam

    10 kupilem w Tesco klopskiki miesne w sosie - wszystko w opakowaniu szczelnie
    zamkniete - termin przydatnosci jest do jutra czyli 13.11.2003

    wczoraj stwierdzilismy po otwarciu duza ilosc pleśni - mięso prawdopodobnie
    zatrute. Co z tym fantem zrobic ? Telewizja ? Prokurator ? Sad Cywilny ? Albo
    moze olac sprawe bo to normalne w hipermarketach.
    Interesuje mnie jakie konsekwencje moga grozic takim marketom ? ( przypuszczam
    ze zadne skoro do tego dochodzi )

    oszukany klient Tesco

  • 2. Data: 2003-11-12 21:18:20
    Temat: Re: spleśniałe mięso w TESCO
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    Użytkownik "klient" <c...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > moze olac sprawe bo to normalne w hipermarketach.
    > Interesuje mnie jakie konsekwencje moga grozic takim marketom ? (

    Dlatego ja nigdy nie kupuje miesa w Tesco.
    Idz do sanepidu. I do tecso - tam zrob awanture

  • 3. Data: 2003-11-12 21:23:32
    Od: kam <X...@X...plX>

    klient wrote:
    > wczoraj stwierdzilismy po otwarciu duza ilosc pleśni - mięso prawdopodobnie
    > zatrute. Co z tym fantem zrobic ?

    Państwowa Inspekcja Sanitarna. Tylko na piśmie.

    > Telewizja ?

    Jeśli będą zainteresowani. Może też gazeta.

    KG

  • 4. Data: 2003-11-12 22:55:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Dorzucę: Inspekcja Handlowa.

  • 5. Data: 2003-11-12 23:16:29
    Od: kam <X...@X...plX>

    Robert Tomasik wrote:
    > Dorzucę: Inspekcja Handlowa.

    Najprawdopodobniej odeślą do sanepidu.

    KG

  • 6. Data: 2003-11-13 07:04:25
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl>

    Kiedys w w jednym z hiper super zauwazylem ,ze krokiety lezace na polkach
    sa splesniale. Zwrocilem uwage Pani tam pracujacej . Pare dni pozniej te
    krokiety dalej tam lezaly

    pozdrawiam
    Lukasz

  • 7. Data: 2003-11-14 01:27:13
    Temat: Odp: spleśniałe mięso w TESCO
    Od: "tch" <t...@w...pl>

    nie to żebym bronił tesco
    bo ich nie lubię ale co oni są winni tej sytuacjii?
    wina jest tylko producenta tesco jest tylko posrednikiem
    a jak sprawę załatwić? bardzo prosto
    paragon w ręke słoik w drugą i do działu reklamacji
    zależnie od sklepu zwrot kasy lub nowy towar to bez dyskusji i problemu
    a zdarza się ze w podwójnej wysokosci.
    sam to przerabiałem pod tytułem stare masełko
    kupiłem 2. zareklamowałem dostałem 4
    oczywiscie swieże.zero problemów.
    niestety kupując w hipermarkecie trzeba sie liczyć z takimi wpadkami
    przy takiej ilosci asortymentów.tam też tyko ludzie pracują
    gonią ich tam jak psy ale i tak się zdarza./czynnik ludzki/

    Użytkownik klient <c...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bou72k$cso$...@i...gazeta.pl...

  • 8. Data: 2003-11-14 13:34:07
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    Użytkownik "tch" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przy takiej ilosci asortymentów.tam też tyko ludzie pracują
    > gonią ich tam jak psy ale i tak się zdarza./czynnik ludzki/

    To nie jest wina producenta. Producent dostarcza dobry towar bo inaczej
    Tesco zwyczajnie by go nie przyjelo. Kiedy towar (mieso) nie schodzi i
    zaczyna sie psuc to Tesco mieli je i wystawia jako mieso mielone albo robi z
    niego np klopsiki.

  • 9. Data: 2003-11-14 14:59:37
    Od: Piotr 'Gerard' Machej <g...@a...eu.org>

    Użytkownik NoMAD <l...@o...pl> napisał:
    > To nie jest wina producenta. Producent dostarcza dobry towar bo inaczej
    > Tesco zwyczajnie by go nie przyjelo.

    A jak Tesco ma to sprawdzić? W przypadku szczelnie zamkniętych pojemników
    (przykładowo słoiki z klopsikami) można sprawdzić jedynie datę ważności
    i stan opakowania. Przecież na tej zasadzie, o której mówisz, to klient
    też by nie kupił tych klopsików, prawda? A kupił. Bo przed otwarciem
    nie dało się stwierdzić, czy są dobre czy złe.
    Najprostsze rozwiązanie to wrócić się do sklepu, a nie powinni robić
    problemów z wymianą (przy okazji pewnie też sprawdzą resztę dostawy
    i w razie czego zdejmą ją ze sklepu).

    Pozdrawiam,
    Gerard

  • 10. Data: 2003-11-14 18:22:14
    Od: "klient" <c...@g...pl>

    Piotr 'Gerard' Machej <g...@a...eu.org> napisał(a):

> [...]
    > Najprostsze rozwiązanie to wrócić się do sklepu, a nie powinni robić
    > problemów z wymianą (przy okazji pewnie też sprawdzą resztę dostawy

    sytuacja wyglada tak, wina Tesco jest oczywista. Dla przykladu wejdzcie sobie
    na strone www.gnx.com .Na tej strone carrefour polska przeprowadza "licytacje"
    Rozsyla do setek firm produkcyjnych ( spozywczych ) w polsce propozycje i ci
    wchodza na ten portal i licytuja..oto szczegoly :
    Careffour: kupimy 100 ton parowek za 1 zl za kilogram
    i trwa spekulacja...
    Firma X : nasza propozycja 1,5 zl
    firma Y : nasza propozycja 1,3 zl

    nastepnie wchodzi do gry firma Z nie majaca bladego pojecia o technologi
    zywienia i mowi : tak my zrobimy za 1 ZL !!! po czym przystepuja do realizacji.
    Jako za firma z nie jest czarodziejem wiec zaczyna sie kombinowanie. Ci ktorzy
    znaja sie na technologii zywienia wiedza ze nie da sie drastycznie zmniejsajac
    cene zachowac podstawowychg walorow zdrowotnych smakowych etc. Dochodzi do
    tego ze substancja chyemiczne przewyzszaja wszelkie normy, lamie sie prawo
    nagminnie byle by tylko sprzedac i miec 1 grosz zysku na kilogramie...kosztem
    kogo ? nas ! potem takie klopsiki sa zatrute ! i niech nikt mi nie mowi ze to
    nei wina tesco. To oni dyktuja swoja polityke cenowa a producenci musza sie
    dostosowac ci ktorzy tego nie zrobia wypadaja z sieci co w konsekwencji
    oznacza plajte...

    PANOWIE PRAWNICY NA LITOSC BOSKA ZROBCIE COS Z TYM !

    Ilez jeszcze angielscy kapitalisci beda decydowac o naszym zdrowiu ? przeciez
    oni nas wytruja stosujac tego typu techniki ! to jest chore i wiedza o tym
    WSZYSCY ! PiH, PiS, Sanepid etc. cytatuje osobe z ktora rozmawialem : "Panie
    jak ja bym na takiego Pana M. wytoczyl dziala to ja ani moja rodzina w
    promieniu 100 km pracy nie znajajdzie !, Panie glowny weterynaz z Panem M.
    prowadza interesy wspolnie"
    szczeka opadla mi i przyszlo mi przelknac po raz kolejny gorzki smak porazki i
    wiary ze cokolwiek w tym kraju sie zmieni. Ja juz na nic nie licze bo i nic
    nie jest w stanie zmienic mego zdania o praworzadnosci w Polsce.