    From: "klient" <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: spleśniałe mięso w TESCO
    Date: Fri, 14 Nov 2003 18:22:14 +0000 (UTC)

    Piotr 'Gerard' Machej <g...@a...eu.org> napisał(a):

    > A jak Tesco ma to sprawdzić? W przypadku szczelnie zamkniętych pojemników
    > (przykładowo słoiki z klopsikami) można sprawdzić jedynie datę ważności
    > i stan opakowania. Przecież na tej zasadzie, o której mówisz, to klient
    > też by nie kupił tych klopsików, prawda? A kupił. Bo przed otwarciem
    > nie dało się stwierdzić, czy są dobre czy złe.
    > Najprostsze rozwiązanie to wrócić się do sklepu, a nie powinni robić
    > problemów z wymianą (przy okazji pewnie też sprawdzą resztę dostawy
    > i w razie czego zdejmą ją ze sklepu).

    sytuacja wyglada tak, wina Tesco jest oczywista. Dla przykladu wejdzcie sobie
    na strone www.gnx.com .Na tej strone carrefour polska przeprowadza "licytacje"
    Rozsyla do setek firm produkcyjnych ( spozywczych ) w polsce propozycje i ci
    wchodza na ten portal i licytuja..oto szczegoly :
    Careffour: kupimy 100 ton parowek za 1 zl za kilogram
    i trwa spekulacja...
    Firma X : nasza propozycja 1,5 zl
    firma Y : nasza propozycja 1,3 zl

    nastepnie wchodzi do gry firma Z nie majaca bladego pojecia o technologi
    zywienia i mowi : tak my zrobimy za 1 ZL !!! po czym przystepuja do realizacji.
    Jako za firma z nie jest czarodziejem wiec zaczyna sie kombinowanie. Ci ktorzy
    znaja sie na technologii zywienia wiedza ze nie da sie drastycznie zmniejsajac
    cene zachowac podstawowychg walorow zdrowotnych smakowych etc. Dochodzi do
    tego ze substancja chyemiczne przewyzszaja wszelkie normy, lamie sie prawo
    nagminnie byle by tylko sprzedac i miec 1 grosz zysku na kilogramie...kosztem
    kogo ? nas ! potem takie klopsiki sa zatrute ! i niech nikt mi nie mowi ze to
    nei wina tesco. To oni dyktuja swoja polityke cenowa a producenci musza sie
    dostosowac ci ktorzy tego nie zrobia wypadaja z sieci co w konsekwencji
    oznacza plajte...

    PANOWIE PRAWNICY NA LITOSC BOSKA ZROBCIE COS Z TYM !

    Ilez jeszcze angielscy kapitalisci beda decydowac o naszym zdrowiu ? przeciez
    oni nas wytruja stosujac tego typu techniki ! to jest chore i wiedza o tym
    WSZYSCY ! PiH, PiS, Sanepid etc. cytatuje osobe z ktora rozmawialem : "Panie
    jak ja bym na takiego Pana M. wytoczyl dziala to ja ani moja rodzina w
    promieniu 100 km pracy nie znajajdzie !, Panie glowny weterynaz z Panem M.
    prowadza interesy wspolnie"
    szczeka opadla mi i przyszlo mi przelknac po raz kolejny gorzki smak porazki i
    wiary ze cokolwiek w tym kraju sie zmieni. Ja juz na nic nie licze bo i nic
    nie jest w stanie zmienic mego zdania o praworzadnosci w Polsce.