  • 1. Data: 2003-11-12 19:43:40
    Temat: Zeznanie podatkowe za ubiegly rok
    Od: "XeitE" <x...@o...pl>

    Czy jak ktos nie pracowal caly rok, a tylko pobieral zasilek od bezrobocia
    przez pol roku, to czy musi z tego zlozyc zeznanie podatkowe. Co jesli tak
    i tego nie zrobil, to jakiej kary nalezy sie spodziewac ?

    --
    XeitE
    "And if you gaze for long into an abyss,

  • 2. Data: 2003-11-12 20:24:40
    Temat: Re: Zeznanie podatkowe za ubiegly rok
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    To zależy, czy podatek jest do dopłaty, czy nie. Zasadniczo nie powinno
    być niedopłaty i pewnie w najgorszym razie pewnie mandat skarbowy - 100
    zł.

  • 3. Data: 2003-11-12 23:22:17
    Od: Tomasz Kałużny <tomaszka@QWA_NIE_SPAMUJ.selen.lt>

    Użytkownik "XeitE" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    tak
    > i tego nie zrobil, to jakiej kary nalezy sie spodziewac ?

    Moj znajomy mial podobna sytuacje. Caly poprzedni rok przebywal za
    granica pracujac 'na czarno'. W Polsce nie mial nawet prawa do zasilku.
    Nie zlozyl PITa za zeszly rok, bo myslal, ze skoro nie osiagal zadnych
    dochodow to nie musi. We wrzesniu dostal wezwanie do US w celu zlozenia
    wyjasnien. Podczas wizyty za rada milej urzedniczki napisal ladne
    wyjasnienie, zlozyl zalegly 'zerowy' PIT i na tym sie konczylo.

    Pozdrawiam. Tomek.

  • 4. Data: 2003-11-12 23:39:31
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <boufba$9os$1@inews.gazeta.pl>, Tomasz Kałużny wrote:
> [...]
    > wyjasnien. Podczas wizyty za rada milej urzedniczki napisal ladne
    > wyjasnienie, zlozyl zalegly 'zerowy' PIT i na tym sie konczylo.

    Skoro nie osiągał w Polsce żadnych dochodów a pracował w kraju z którym
    Polska ma podpisaną umowę o unikaniu podwójnego opodatkowania (co i tak
    nie ma nic do rzeczy skoro na czarno), to nie musi się rozliczać w PL i
    składać jakichkolwiek PITów.

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2003-11-13 06:01:17
    Od: "szerszen" <w...@S...TEN.NAPIS.space.pl>

    > To zależy, czy podatek jest do dopłaty, czy nie. Zasadniczo nie powinno
    > być niedopłaty i pewnie w najgorszym razie pewnie mandat skarbowy - 100
    > zł.

    :) no nie jestem pewien
    pare lat temu zawalilem sprae i spoznilem sie zezlozeniem pita o jakies 4
    czy 5 dni, kosztowalo mnie to mniej wiecej 100 ale za dzien zwloki