eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › skarga do URTiP
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 3

  • 1. Data: 2003-11-12 20:04:11
    Temat: skarga do URTiP
    Od: "sluchacz" <@poczta.onet.pl>

    Witam!
    6 pazdziernika zglosilem zalozenie telefonu z neostrada, ale niestety to
    zgloszenie zaginelo, wiec zglosilem po raz kolejny i zamowilem pisemnie 21
    pazdziernika i
    do dnia dzisiejszego nie otrzymalem konkretnej odpowiedzi, tylko ze sprawa
    jest w toku. Regulaminowe zalozenie telefonu trwa 14 dni roboczych, od
    zgloszenia. Minelo 26 dni, nic nie wiadomo, totalne olewanie klienta,
    PYTANIE BRZMI: CZY MOGE ZLOZYC SKARGE DO URTiP?, czy cos to da, zeby zrobic
    z tymi imbecylami pozadek, w tej sprawie?
    Pozdrawiam,.





  • 2. Data: 2003-11-12 20:36:19
    Temat: Re: skarga do URTiP
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Skoro już złożyłeś drugi raz ten wniosek, to może poczekasz do upływu tych
    14-tu dni od jego złożenia. To jeszcze kilka dni i nie sądzę, by
    jakikolwiek organ zdążył rozpatrzyć Twoją skargę. Ewentualnie spacer do
    osoby szczebel wyżej nad Biurem Obsługi Klienta może pomoże.


  • 3. Data: 2003-11-15 01:49:31
    Temat: Re: skarga do URTiP
    Od: "batot" <v...@p...NO.onet.SPAM.pl>

    Nie pomoże ale ew przyspieszy wysłanie pisma odmownego ;)
    Osobiście nie razm miałem przypadek że TP S.A. nie wywiązywała się z
    terminowego czasu 1 miesiąca na odpowiedź ;)


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1