  • 1. Data: 2004-04-03 16:25:32
    Temat: spis PKWiU (aktualny i pelny)
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    Szukam spisu PKWiU pelnego , na stronie sejmu widzialem jakies akty prawne
    ale bez zalzcnikow :(

    Potrzebne mi jest to wraz ze stawkami vat. Pelny taki jaki obecni
    obowiazuje.
    Nie wyszukiwarke kodow, na dokumencie wszystko wypisane. Podalby ktos
    dokladny link?

    pozdrawiam.

    P.

    PS.
    bez ograniczen licencyjnych, najlepiej aby pochodzilo ze zrodla :)

  • 2. Data: 2004-04-03 17:38:42
    Temat: Re: spis PKWiU (aktualny i pelny)
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl>

    http://www.klasyfikacje.pl/
    ale niestety jesli potrzebujesz duzo grzebac to trzeba albo zamowic u zrodla
    /w werski elektronicznej albo papierowej/ badz udac sie do ksiegarni i
    kupic

    pozdr

  • 3. Data: 2004-04-03 19:09:46
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

> [...]
    zrodla
    > /w werski elektronicznej albo papierowej/ badz udac sie do ksiegarni i
    (120 zeta, ktos ma niezle ..)

    mam ksiazke
    z Głownego Urzedu statystycznego
    "Klasyfikacja wyrobow i uslug "
    Wydanie 1

    UWAGI WYJASNIAJACE
    Osrodek Badawczo Rozwojowy Statystyki Warszawa 1995

    nie chodzi mi o wyjasnienia ale o same punkty np 64.20.16 Usługi transmisji
    danych
    i teraz czy ja to sobie moge gdzies zamiescic, czy te punkty sa formulowane
    przez osoby ktore te ksiazki wydaja
    czy przez sejm. I nikt nie ma prawa tego zmienic. NIe chce zamiesczzac
    opius, bo rozumiem ze to na bank bylo by zlamanie praw autoprskich
    nie chce tego robic, ale chodzi o
    same "tytuly".

    Orientuje sie ktos?

  • 4. Data: 2004-04-04 13:41:36
    Od: "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com> napisał w wiadomości
    [ PKWiU ]

> [...]
    formulowane
    > przez osoby ktore te ksiazki wydaja
    > czy przez sejm. I nikt nie ma prawa tego zmienic.

    Przeciez to nie beletrystyka, tylko prawo.

    NIe chce zamiesczzac
    > opius, bo rozumiem ze to na bank bylo by zlamanie praw autoprskich

    ??? Jakiego opisu? Czyich praw?

    > nie chce tego robic, ale chodzi o
    > same "tytuly".
    >
    > Orientuje sie ktos?

    Nie wiem, jak Grupowicze, ale nie rozumiem o co pytasz. Moze napiszesz jasno
    o co chodzi? Co i gdzie chcesz "sobie zamiescic"??

    --
    pozdrawiam:-) Marek

  • 5. Data: 2004-04-04 19:23:18
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    > Nie wiem, jak Grupowicze, ale nie rozumiem o co pytasz. Moze napiszesz
    jasno
    > o co chodzi? Co i gdzie chcesz "sobie zamiescic"??

    ja juz tak mam :) sam nie wiem o co mi chodzilo czytajac to :)

    Mam pewien program, jest w nim rowniez (rz) wystawianie faktur, chcialbym
    aby uzytkownik mial
    mozliwosc przy kreatorze wybrac symbol PKWiU z listy, a w liscie bylby
    dokladny opis
    z wyszukiwarka (slowa kluczowe) ale zeby to zrobic musialbym miec pelny
    aktualny
    spis abym mogl wklepac to do bazy danych. Nie adres do strony z
    wyszukiwarka,
    nie adres do strony gdzie moge kupic program z baza za 120 zlotych (juz bez
    komentarza to zostawie)
    tylko link do Panstwowej strony z takim spisem.(bez zadnych (R) Wszelkie
    prawa zastrzezone :-) Dokladny link, bo nie moge znalezc.
    Googlowalem Katalogowalem onetem i wp i juz dosyc mam :-)

    Mysle ze troche rozjasnilem :-)

    Pozdrawiam

    P.

  • 6. Data: 2004-04-05 09:35:03
    Od: "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl>

    > tylko link do Panstwowej strony z takim spisem.(bez zadnych (R)
    Wszelkie
    > prawa zastrzezone :-) Dokladny link, bo nie moge znalezc.
    > Googlowalem Katalogowalem onetem i wp i juz dosyc mam :-)

    zajrzyj na strone GUS, bodaj www.stat.waw.gov.pl tam powinna byc
    klasyfikacja PKWiU, nie ma i nie moze byc do niej zadnych praw autorslich,
    wiec mozesz spokojnie uruchomic ten mechanizm, o ktorym piszesz.
    Tyle ze pozycji w tej klasyfikacji jest mnostwo.

    --
    pozdrawiam:-) Marek

  • 7. Data: 2004-04-05 12:51:46
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

> [...]
    > wiec mozesz spokojnie uruchomic ten mechanizm, o ktorym piszesz.
    > Tyle ze pozycji w tej klasyfikacji jest mnostwo.

    to zrobie program ktory do bazdy danych wczyta z pliku txt, mysle ze
    szybciej bedzie :)
    A czy sa tam stawki vat?

    Aha strona ta nie dziala :) moze adres przekreciles..

    Pozdrawiam
    P.

  • 8. Data: 2004-04-06 12:39:21
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    > to zrobie program ktory do bazdy danych wczyta z pliku txt, mysle ze
    > szybciej bedzie :)
    > A czy sa tam stawki vat?
    >
    > Aha strona ta nie dziala :) moze adres przekreciles..

    Chcialem sie przypomniec :-) Moglbys podac prawidlowy adres?
    www.stat.waw.gov.pl nie dziala.

    P.

  • 9. Data: 2004-04-07 18:50:19
    Od: "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl>

    > Chcialem sie przypomniec :-) Moglbys podac prawidlowy adres?
    > www.stat.waw.gov.pl nie dziala.

    Faktycznie, pokrecilem adres, prawidlowy to www.stat.gov.pl Ale tam nie ma
    PKWiU.
    Pod ponizszym adresem mozna znalezc tekst rozporzadzenia wraz z dwiemia
    zmianami oraz wyszukiwarke kodow PKWiU. Pod tym samym adresem jest PKD:

    http://www.nfz-poznan.pl/page.php/0/0/show/55

    z tego adresu mozna sciagnac PKWiU

    http://www.dzp.agh.edu.pl/pkwiu/pkwiu.htm

    PKWiU a podatek VAT: