  • 1. Data: 2006-07-20 21:04:12
    Temat: spadek
    Od: "peter" <peterp@(usun to)autograf.pl>

    Moja matka po smierci ojca wyszla drugi raz za maz.
    Nie miala z drugim mezem dzieci, ale on ma dzieci z pierwszego malzenstwa.
    Teraz gdy matka zmarla to wiadomo, ze drugiemu mezowi nalezy sie czesc
    spadku po matce, ale jesli on ( czyli moj ojczym ) umrze to czy jego
    dzieciom z jego pierwszego malzenstwa bedzie sie nalezala ta czesc spadku po
    mojej matce?

  • 2. Data: 2006-07-21 13:25:44
    Temat: Re: spadek
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    peter wrote:

> [...]
    > umrze to czy jego dzieciom z jego pierwszego malzenstwa bedzie sie
    > nalezala ta czesc spadku po mojej matce?

    To nie będzie spadek po twojej matce. To będzie spadek po twoim
    ojczymie. I to chyba wyjaśnia sprawę.

  • 3. Data: 2006-07-21 14:12:08
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 20 lip o godzinie 23:04, na pl.soc.prawo, peter napisał(a):

> [...]
    > Nie miala z drugim mezem dzieci, ale on ma dzieci z pierwszego malzenstwa.
    > Teraz gdy matka zmarla to wiadomo, ze drugiemu mezowi nalezy sie czesc

    Załóż lepiej postępowanie spadkowe - bynajmniej zachowasz "swoją" połowe
    majątku.

    > ale jesli on ( czyli moj ojczym ) umrze to czy jego dzieciom z jego
    > pierwszego malzenstwa bedzie sie nalezala ta czesc spadku po mojej matce?

    Oni dziedziczyć będą "po swoim ojcu", czyli połowie którą teraz "otrzyma"
    jeżeli przeprowadzicie postępowanie spadkowe "po matce".

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany
    http://www.elektro-instal.com/smieszne/

  • 4. Data: 2006-07-21 16:00:15
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Artur Ch. napisał(a):

    > Załóż lepiej postępowanie spadkowe - bynajmniej zachowasz "swoją" połowe
    > majątku.

    bynajmniej?

    p. m.