  • 1. Data: 2006-07-20 20:22:22
    Temat: Mieć prawo jazdy, ale nie można jeździć?
    Od: Grandalf <g...@o...pl>

    Słyszałem o takich przypadkach gdy ubezpieczyciel pyta się właściciela
    pojazdu czy będą tym pojazdem kierować osoby poniżej 26 roku życia. Co
    wtedy gdy odpowie się, że nie, a np. policja zatrzyma 20-latka, z prawem
    jazdy, do rutynowej kontroli właśnie tym pojazdem? Czy grożą za to
    jakieś sankcje? Jeśli ma to znaczenie to chodzi mi o kat. B

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-07-20 20:40:43
    Temat: Re: Mieć prawo jazdy, ale nie można jeździć?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Grandalf napisał(a):
> [...]
    > jazdy, do rutynowej kontroli właśnie tym pojazdem? Czy grożą za to
    > jakieś sankcje? Jeśli ma to znaczenie to chodzi mi o kat. B

    nie

    --
    prawie jak rzetelna informacja
    www.ZbigniewZiobro.pl

  • 3. Data: 2006-07-20 21:03:58
    Od: "Interkas" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grandalf" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
[...]

    raczej nie,
    gorzej jesli taka osoba spowoduje wypadek
    wtedy moze byc problem z odszkodowaniem

  • 4. Data: 2006-07-20 21:47:28
    Od: akala <a...@o...eu>

    Dnia Thu, 20 Jul 2006 23:03:58 +0200, Interkas napisał(a):

    > wtedy moze byc problem z odszkodowaniem

    nie może ,a napewno będzie

    akala

  • 5. Data: 2006-07-21 05:21:26
    Od: "co to jest" <n...@u...pl>

    Użytkownik "akala" <a...@o...eu> napisał w wiadomości

    > nie może ,a napewno będzie

    pytałem ubezpieczyciela o taka sytuacje. Generalnie chodzi o to czy taka
    osoba ciagle korzysta z pojazdu czy tez byla to jazda okazjonalna np. kolega
    przwiozl cie z imprezy. Z drugiej strony TU bedzie szukac haka coby nie
    wyplacic odszkodowania.

  • 6. Data: 2006-07-21 07:55:56
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    akala <a...@o...eu> napisał:

    >nie może ,a napewno będzie
    "Na pewno" to piszesz, ale sam nie wiesz o czym!
    Co mnie, poszkodowanego interesuje wiek i inne sprawy sprawcy?
    Odszkodowanie otrzymuję i żadnych problemów być nie może, skoro
    sprawce polisę wykupił.

    --
    Artur Golański

  • 7. Data: 2006-07-21 08:20:46
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu akala porozsypywal nastepujace haczki:
    > nie może ,a napewno będzie
    Jesli chodzi o OC, to ubezpieczyciel *zawsze* wyplaca odszkodowanie. Co
    najwyzej pozniej mzoe wystapic z regresem do wlasciciela/sprawcy
    --
    badzio

  • 8. Data: 2006-07-21 11:19:27
    Od: "Koola" <n...@s...pl>

> [...]
    > jazdy, do rutynowej kontroli właśnie tym pojazdem? Czy grożą za to
    > jakieś sankcje? Jeśli ma to znaczenie to chodzi mi o kat. B

    Zasadnicza sprawa - chodzi o ubezpieczenie OC czy AC?

    pozdr.

  • 9. Data: 2006-07-21 11:41:19
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał:

    > pozniej mzoe wystapic z regresem do wlasciciela/sprawcy
    W ściśle określonych ustawą przypadkach. Wiek nie wchodzi w grę.

    --
    Artur Golański

  • 10. Data: 2006-07-21 19:27:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Grandalf" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    Policji ta sprawa nie interesuje. Ale jeśli ów 20-to latek spowoduje szkodę, to
    wówczas właściciel pojazdu może nie otrzymać odszkodowania z AC, albo też z
    polisy będą wynikać inne zawirowania.