  • 1. Data: 2005-10-28 07:11:29
    Temat: sp. z.o.o kto pomorze?
    Od: "MkSystem" <m...@w...pl>

    Witam,

    Czy byłby ktos chetny pomoc mi zalozyc spolke z.o.o. oczywiscie odplatnie.

  • 2. Data: 2005-10-28 07:25:50
    Temat: Re: sp. z.o.o kto pomorze?
    Od: "prodrive" <W...@p...fm>

    Użytkownik "MkSystem" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Czy byłby ktos chetny pomoc mi zalozyc spolke z.o.o. oczywiscie odplatnie.

    Odplatnie to pomoze Ci kazdy prawnik. Teraz tylko kwestia za ile a to juz
    musisz pochodzic, podzwonic. Mozna czasem znalezc dobrego studenta prawa,
    ktory zrobi to skrupulatnie i tanio.

  • 3. Data: 2005-10-28 07:34:45
    Od: "Leszek" <l...@h...fm>

    Użytkownik "MkSystem" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,

    Myślę,że na początek powinien wystarczyć słownik ortograficzny;)))
    Ten z Pomorza może być;)

    Pzdr
    Leszek

  • 4. Data: 2005-10-28 07:44:41
    Od: "MkSystem" <m...@w...pl>

    > Myślę,że na początek powinien wystarczyć słownik ortograficzny;)))
    > Ten z Pomorza może być;)
    >
    > Pzdr
    > Leszek

    boski jestes

  • 5. Data: 2005-10-28 08:05:30
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    MkSystem napisał(a):

    [...]

    > boski jestes

    Gruchajcie sobie na privie, gołąbeczki... ;P

    j.

  • 6. Data: 2005-10-28 14:45:52
    Od: "bd" <f...@d...pl>

    "januszek" <j...@p...irc.pl> wrote in message
    > MkSystem napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > Gruchajcie sobie na privie, gołąbeczki... ;P
    >
    > j.

    skoro piszesz "pomorze" to moze idz najpierw do szkoly a później rób
    interesy

  • 7. Data: 2005-10-28 18:55:37
    Od: "MkSystem" <m...@w...pl>

    > skoro piszesz "pomorze" to moze idz najpierw do szkoly a później rób
    > interesy

    bo ??

  • 8. Data: 2005-10-28 22:25:31
    Od: "maciek" <w...@w...pl>

    > bo ??
    bo jak nie to nawet prawnik Ci nie pomorze

  • 9. Data: 2005-10-29 10:52:47
    Od: "MkSystem" <m...@w...pl>

    > bo jak nie to nawet prawnik Ci nie pomorze

    przestraszylem sie

  • 10. Data: 2005-10-29 15:01:25
    Od: "prodrive" <W...@p...fm>

    > skoro piszesz "pomorze" to moze idz najpierw do szkoly a później rób
    > interesy

    Moze gosc jest z pomorza i szuka pomocy kogos z tego terenu. :) A tak
    powaznie to nie jest to grupa ortografia.pl i nie powinno sie zmieniac watku
    z prawniczego na jezykowy. Wielu doskonalych naukowcow i przedsiebiorcow
    robilo bledy ortograficzne. Nie pochwalajmy tego ale rowniez nie
    dyskwalifikujmy.
    Rowniez Panu od krytyki "bd" mozna zwrocic uwage, ze Pan "MkSystem" zrobil
    blad wczesniej i nie powinno sie uzywac "piszesz" a "napisales".

    Pozdrawiam
    Lesio