  • 1. Data: 2005-10-27 22:14:07
    Temat: druk DW-3 i Zastaw sądowy
    Od: "auto" <f...@w...pl>

    Witam

    Napisałem taki wniosek:
    http://marpiel.webpark.pl/dw3.doc
    (w miejsca xxxxxx podałem oczywiście faktyczne dane)
    do Centralnej Informacji o Zastawach Rejestrowych
    i uiściłem opłatę 10zł do Ministerstwa Sprawiedliwości.

    Czy dostanę odpowiedź? Bo czekam już 2 tygodnie....
    Jeśli coś źle napisałem, albo nie ten druk, albo za mała opłata, to proszę o
    pomoc, bo nie znam się na tym kompletnie.
    oczywiście czytałem na http://www.cors.gov.pl/rzII3.htm
    ale pewnie wszystko pokręciłem.....

    Problem mojej sprawy wynika z treści wnosku.
    Jaki wniosek (wnioski) mam napisać? Na jakich drukach? Jaką uiścić opłatę?
    Ile się czeka? HELP!