  • 1. Data: 2006-01-18 20:12:04
    Temat: skuteczność doręczeń- pytanie
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    Witam,
    Pytanie dotyczy aktu normatywnego regulujacego doreczenia.
    Jaki akt normatywny normuje skutecznosc doreczenia w przypadku odmowy
    zlozenia podpisu na kopii dokumentu??
    Dzieki za odpowiedzi.
    Pozdrawiam Maver

  • 2. Data: 2006-01-18 20:13:15
    Temat: Re: skuteczność doręczeń- pytanie
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Maverick31" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Pytanie dotyczy aktu normatywnego regulujacego doreczenia.
    > Jaki akt normatywny normuje skutecznosc doreczenia w przypadku odmowy
    Oczywiscie chodzi o to jaki paragraf bo, ze to k.p.c. to wiem akurat:)

  • 3. Data: 2006-01-18 22:58:34
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Maverick31 napisał(a):
    > Oczywiscie chodzi o to jaki paragraf bo, ze to k.p.c. to wiem akurat:)

    kpc reguluje tylko zasady doręczania przesyłek sądowych, a poza tym
    pozostaje interpretacja art.61§1 kc i możliwość udowodnienia, że adresat
    mógł się zapoznać z oświadczeniem

    KG