  • 1. Data: 2006-01-18 18:04:28
    Temat: wszystko o spółce jawnej
    Od: Herrenna <h...@d...org>

    czy mógłby mi ktos napisać w skrócie, jak założyć spółkę jawna? Jak
    wygląda sprawa założeniem konta bankowego takiej spółki? w ktorym
    momencie zakładania spółki należy sporządzic umowę spółki?jestem mocno
    zielona w tej materii,a potrzebuje tego do planu marketingowego, a w
    internecie nie moge znaleźć potrzebnych mi informacji. Bede wdzieczna za
    kazdą pomoc.

    --
    Herrenna

  • 2. Data: 2006-01-18 18:31:53
    Temat: Re: wszystko o spółce jawnej
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    Herrenna wyskrobał(a):
> [...]
    > zielona w tej materii,a potrzebuje tego do planu marketingowego, a w
    > internecie nie moge znaleźć potrzebnych mi informacji. Bede wdzieczna za

    Pomoże Ci ustawa Kodeks spółek handlowych. Jest tam dział o spółce jawnej.

    --
    .B:artek.

  • 3. Data: 2006-01-18 19:47:33
    Od: Herrenna <h...@d...org>

    .B:artek. napisał(a):
    > Herrenna wyskrobał(a):
    >
    > Pomoże Ci ustawa Kodeks spółek handlowych. Jest tam dział o spółce jawnej.

    To już dawno przeczytałam, ale tam nie ma praktycznych informacji, tylko
    o odpowiedzialności itd

  • 4. Data: 2006-01-18 21:16:40
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    Herrenna wyskrobał(a):
    > To już dawno przeczytałam, ale tam nie ma praktycznych informacji, tylko
    > o odpowiedzialności itd

    Ech... Trzeba spisać umowę (zwykła forma pisemna), zgłosić spółkę do KRS-u,
    a potem można zakładać spółce konto.

    --
    .B:artek.

  • 5. Data: 2006-01-19 11:29:43
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Herrenna" <h...@d...org> napisał w wiadomości

    [cut]

    www.google.pl
    401,000 dla zapytania spółka jawna. (Znaleziono w 0,09 sek.)

  • 6. Data: 2006-01-19 17:16:09
    Od: Herrenna <h...@d...org>

    Heming napisał(a):
    > Użytkownik "Herrenna" <h...@d...org> napisał w wiadomości
    >
    > [cut]
    >
    > www.google.pl
    > 401,000 dla zapytania spółka jawna. (Znaleziono w 0,09 sek.)

    Dzieki, nie umiem korzystac w google. Jakbym znalazla konkretne
    informacje o ktore tu pytałam to nie zawracałabym nikomu głowy

    --
    Herrenna

  • 7. Data: 2006-01-20 13:22:21
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    > Dzieki, nie umiem korzystac w google. Jakbym znalazla konkretne informacje
    > o ktore tu pytałam to nie zawracałabym nikomu głowy

    No to już Twój problem. Jak Tobie się nie chce nauczyć korzystać z google,
    to mi się tym badziej nie chcę odpowiedzieć na pytanie, które jest w
    internecie przewałkowane 100.000 razy.

  • 8. Data: 2006-01-20 14:44:40
    Od: Rafał Święch <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Jan 2006 14:22:21 +0100, Heming napisał(a):

> [...]
    >
    > No to już Twój problem. Jak Tobie się nie chce nauczyć korzystać z google,
    > to mi się tym badziej nie chcę odpowiedzieć na pytanie, które jest w

    Jeśli masz pytania dot. spółki jawnej mogę udzielić Tobie interesujących
    Cię informacji. Proszę o kontakt mailowy t...@w...pl