  • 1. Data: 2003-01-17 08:03:08
    Temat: skrócenie wyroku
    Od: "sMOCZYCA" <a...@w...pl>

    Mam takie pytanie - Mój chłopak stracił prawo jazdy za jazdę pod wpływem
    alkoholu - na 2 lata ! i teraz ja na tym cierpię bo wszędzie gdzie jedziemy
    ja muszę prowadzić a nie lubię jeździć np. w dalekie trasy. Namawiam Go aby
    złożył prośbę o skrócenie wyroku - jak się Wam wydaje - ma jakieś szanse ?
    czy ktoś z Was słyszał o takim przypadku że skrócili wyrok za takie
    wykroczenie?
    Za każde zdanie będę wdzięczna, bo mam już dosyć bycia kierowcą.

  • 2. Data: 2003-01-17 09:50:14
    Temat: Re: skrócenie wyroku
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > wykroczenie?
    > Za każde zdanie będę wdzięczna, bo mam już dosyć bycia kierowcą.

    Ze co ? Skrocenie wyroku? Przykro mi, ale nie ma takiej mozliwosci.
    Mogl nie pic i tak na krotko mu zabrali.

    Konrad

  • 3. Data: 2003-01-17 11:54:37
    Od: "Feanor" <a...@p...onet.pl>

    > Ze co ? Skrocenie wyroku? Przykro mi, ale nie ma takiej mozliwosci.
    > Mogl nie pic i tak na krotko mu zabrali.
    Na dłuzej niz ci się wydaje , będzie musial powtórnie zdawać egzamim po
    tych dwóch latach.

    Pozdr.

  • 4. Data: 2003-01-17 14:22:53
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Konrad vel Legislator napisa_(a):
    > Ze co ? Skrocenie wyroku? Przykro mi, ale nie ma takiej mozliwosci.

    jest, ułaskawienie...

    KG

  • 5. Data: 2003-01-17 14:32:29
    Od: "Piotrwarez" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil Golaszewski" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Konrad vel Legislator napisa_(a):
    >
    > jest, ułaskawienie...

    Owszem... ale kancelaria prezydenta stara sie na takie pisemka nie reagowac
    (toz to nie dożywocie, ani nawet nie kara wiezienia). A poza powyższym, to
    zanim pozbierajaąte wszytkie potrzebne opinie to dwa lata i tak sie skończą

    PiotrW

  • 6. Data: 2003-01-17 18:23:42
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik sMOCZYCA napisał:

> [...]
    >złożył prośbę o skrócenie wyroku - jak się Wam wydaje - ma jakieś szanse ?

    Mam nadzieję, że nie. Tak przynajmniej przez dwa lata będzie choć
    troszkę bezpieczniej.

    >czy ktoś z Was słyszał o takim przypadku że skrócili wyrok za takie
    >wykroczenie?
    >Za każde zdanie będę wdzięczna, bo mam już dosyć bycia kierowcą.

    Trudno. A ja mam dość ludzi, którzy nie myślą i zagrażają mojemu życiu.
    Jak można tak nie myśleć? :-(

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/

  • 7. Data: 2003-01-20 18:44:42
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

    > jedziemy
    > aby

    Errata!

    Przypadkowo znalazlem przepis, o ktorego istnieniu zapomnialem, a ktory
    dotyczy tego typu sytuacji.

    Chodzi o artykul 84 Kodeksu Karnego, ktory reguluje swego rodzaju
    "skrocenie wykonywania srodkow karnych".

    Otoz jest mozliwie skrocenie wykonania m.in. srodka karnego jakim jest
    zakaz prowadzenia pojazdow, ale tylko wtedy gdy srodka tego
    nie orzeczono w zwiazku z prowadzeniem przez skazanego pojazdu
    w stanie nietrzezwosci.

    Z tego co napisalas, Twoj chlopak jechal samochodem w stanie
    nietrzezwosci i opierajac sie na art. 84 KK stwierdzam, ze nie
    moze sie ubiegac o ewentualne skrocenie wykonania tego srodka karnego.

    Konrad