  • 1. Data: 2003-01-17 00:21:58
    Temat: Diwe sprzecznosci czy ja dobrze rozumiem ?
    Od: "Gigant" <g...@a...net>

    chcialem na poczatek przytoczyc wam dwa punkty z regulaminu allegro

    14.2.
    W przypadku, gdy konto zostało zawieszone z powodu ewidentnej pomyłki,
    Allegro dołoży wszelkich starań, aby naprawić błąd i zrekompensować
    poniesione przez Użytkownika straty.

    14.4.
    Allegro nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne przypadkowe lub
    pomyłkowe usunięcie aukcji lub zawieszenia lub zamknięcia konta Użytkownika.
    W takim przypadku konto Użytkownika zostaje ponownie uruchomione bez
    konieczności ponoszenia dodatkowych opłat. Usunięte aukcje nie mogą zostać
    przywrócone.

    pytanie nasuwa sie chyba samoczynnie wedlug ktorego punktu trzeba sie
    stosowac i ewentualnie egzekwowac ?
    bo ja czegos tu nie rozumiem wedlug mnie pewne fakty sa tu sprzeczne czy to
    znaczy ze allegro stworzylo dwa rozne regulaminy ? w celu lepszego
    zabezpieczenia sie przeciwko uzytkownikom... ?

    bo zalozmy ze sprzedaje trawe taka jak sie sadzi normalnie na boiskach do
    pilki noznej czy na dzialkach
    w opisie napisze trawa cene ustaiw e np na 50zl. MOze to byc zrozumiane
    dwuznacznie czyli moga ta aukcje defakto usunac. W momecie kiedy udowodnie
    im ze sprzedaje 10kg trawy do posiania i nie jest to w zadnym stopniu uzywka
    czy cos w tym sesie to defakto moge powolac sie na punkt 14.2 ktory mowi :

    W przypadku, gdy konto zostało zawieszone z powodu ewidentnej pomyłki,
    Allegro dołoży wszelkich starań, aby naprawić błąd i zrekompensować
    poniesione przez Użytkownika straty.

    a oni mi odpisza na to... nie prosze pana kolejny punkt mowi:

[...]

    i mozecie nas teraz polechtac w dzyndzelek. Wedlug mnie regulamin ten robila
    osoba albo malo powazna albo regulamin tyle razy byl ulepszany poprawiany,
    ze nie nadaje sie do niczego.

    Regulamin ktory jednoczesnie daje i odrazu zabiera jakiekolwiek przywileje
    uzytkownikowi. To co podalem jest tylko jednym z wielu takcih punktow ktore
    sa niescisle.

    Co o tym myslicie ?