    From: "sMOCZYCA" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: skrócenie wyroku
    Date: Fri, 17 Jan 2003 10:03:08 +0200

    Mam takie pytanie - Mój chłopak stracił prawo jazdy za jazdę pod wpływem
    alkoholu - na 2 lata ! i teraz ja na tym cierpię bo wszędzie gdzie jedziemy
    ja muszę prowadzić a nie lubię jeździć np. w dalekie trasy. Namawiam Go aby
    złożył prośbę o skrócenie wyroku - jak się Wam wydaje - ma jakieś szanse ?
    czy ktoś z Was słyszał o takim przypadku że skrócili wyrok za takie
    wykroczenie?
    Za każde zdanie będę wdzięczna, bo mam już dosyć bycia kierowcą.