    From: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: skrócenie wyroku
    Date: Mon, 20 Jan 2003 19:44:42 +0100

    > jedziemy
    > aby

    Errata!

    Przypadkowo znalazlem przepis, o ktorego istnieniu zapomnialem, a ktory
    dotyczy tego typu sytuacji.

    Chodzi o artykul 84 Kodeksu Karnego, ktory reguluje swego rodzaju
    "skrocenie wykonywania srodkow karnych".

    Otoz jest mozliwie skrocenie wykonania m.in. srodka karnego jakim jest
    zakaz prowadzenia pojazdow, ale tylko wtedy gdy srodka tego
    nie orzeczono w zwiazku z prowadzeniem przez skazanego pojazdu
    w stanie nietrzezwosci.

    Z tego co napisalas, Twoj chlopak jechal samochodem w stanie
    nietrzezwosci i opierajac sie na art. 84 KK stwierdzam, ze nie
    moze sie ubiegac o ewentualne skrocenie wykonania tego srodka karnego.

    Konrad