  • 1. Data: 2006-02-07 22:25:57
    Temat: sklep internetowy-zamowienie
    Od: "Kropelka" <k...@b...gmail.com>

    Co sie stanie w takim przypadku:
    na stronie sklepu internetowego znajduje sie produkt ktory normalnie
    kosztuje powiedzmy 10 zl a na stronie kosztuje 1 zl. Ja zamawiam sobie np 10
    sztuk tego produktu- koszyk pokazuje mi koszt 10 zl plus koszty wysylki,
    potwierdzenie na maila rowniez wskazuje taka kwote- platnosc przy odbiorze.
    I teraz- czy sklep moze wycofac sie ze sprzedazy uzasadniajac bledem w
    ofercie?
    Czy moga mi wyslac 10 sztuk towaru ale po 10 zl za sztuke czyli za 100zl ? I
    co wtedy? Musze to odebrac skoro ja zgadzalam sie na kwote 10 zl za calosc?
    Jak wyglada sprawa w przypadku blednie wpisanej ceny? Czy takie zamowienie
    jest umowa wiazaca? Od kiedy(od jakiego momentu) sprzedawca ma obowiazek
    zrealizowac zamowienie bez wzgledu na ewentualna pomylke?

    Agnieszka

    -=odpowiadajac usun blablabla =-

  • 2. Data: 2006-02-07 22:43:10
    Temat: Re: sklep internetowy-zamowienie
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 7 Feb 2006 23:25:57 +0100, Kropelka napisał(a):

    > Co sie stanie w takim przypadku:

    CZYTAĆ ARCHIWUM GRUPY ZANIM SIĘ NA NIĄ NAPISZE!!!

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2006-02-07 23:01:32
    Od: "Kropelka" <k...@b...gmail.com>

    > CZYTAĆ ARCHIWUM GRUPY ZANIM SIĘ NA NIĄ NAPISZE!!!

    Przepraszam bardzo... po prostu czytam grupe od jakiegos czasu i nie
    natrafilam na podobny watek. Dlatego jakos nie zagladnelam. Bardzo
    przepraszam- moj blad.

    Pozdrawiam
    Agnieszka

  • 4. Data: 2006-02-07 23:09:05
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    scream wrote:

    > CZYTAĆ ARCHIWUM GRUPY ZANIM SIĘ NA NIĄ NAPISZE!!!

    Okropnie sie nerwowy scream zrobiles od czasu moherowej zaglady ;)

    ________________
    Lucyfer. Belzebub. Szatan. Czy istnieje? Jaki ma wpływ na ludzi
    w obecnych czasach? Czy te nazwy to tylko personifikacja zła? Demony
    opętanie, amulety, egzorcyzmy, kult szatana .... http://tiny.pl/mtwj

  • 5. Data: 2006-02-07 23:35:22
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 8 Feb 2006 00:01:32 +0100, Kropelka napisał(a):

    > Przepraszam bardzo...

    Nic sie nie stalo, ja tez przepraszam :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 6. Data: 2006-02-07 23:35:35
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 08 Feb 2006 00:09:05 +0100, Hikikomori San napisał(a):

    > Okropnie sie nerwowy scream zrobiles od czasu moherowej zaglady ;)

    Dręczy mnie od cholery różnych spraw :(

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 7. Data: 2006-02-07 23:45:41
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    scream wrote:

    > Dręczy mnie od cholery różnych spraw :(

    To tak jak i mnie, potrzebuje 24 godzin wolnego od pracy, bo osiwieje...

    ________________

  • 8. Data: 2006-02-08 00:12:37
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > To tak jak i mnie, potrzebuje 24 godzin wolnego od pracy, bo osiwieje...

    Czyzbyscie dostali 24 godzinne dyzury w sadzie? :P

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 9. Data: 2006-02-08 00:26:24
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 08 Feb 2006 01:12:37 +0100, rezist.com napisał(a):

    > Czyzbyscie dostali 24 godzinne dyzury w sadzie? :P

    Czasem wolałbym pracować sobie w takim np. sądzie :) Świetna fucha, w ogóle
    ci co pracują na etatach nie mają pojęcia jakie szczęście ich spotkało :)
    Wyrabiasz swoje 8 godzin, wracasz do domu i całą robote masz głęboko w
    dupie :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 10. Data: 2006-02-08 00:45:45
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    scream wrote:

> [...]
    > ci co pracują na etatach nie mają pojęcia jakie szczęście ich spotkało :)
    > Wyrabiasz swoje 8 godzin, wracasz do domu i całą robote masz głęboko w

    Ano wlasnie... Ale... byl jakis czas temu nabor do sadow na tych...
    bieglych? ekspertow? tez fajna fucha. W sumie nie trzeba sie znac, bo
    nie trzeba zadnych zaswiadczen. A kaska leci - co jakis czas cos
    zaopiniujesz, i koniec...