eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › wartość kary umownej a poniesione straty
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2006-02-07 21:24:20
    Temat: wartość kary umownej a poniesione straty
    Od: Krzysztof Kuczek <k...@n...pecaso.pl>

    Witam,
    Zastanawiam się czy jest w jakiś sposób regulowana maksymalna wartość kary
    umownej, którą może nałożyć operator telekomunikacyjny na użytkownika,
    kiedy rażąco ona narusza możliwe potencjalne straty operatora. Np operator
    sprzedaje dwa pakiety dostępu do internetu:
    a) od poniedziałku do piątku za 100 PLN
    b) cały tydzień za 150 PLN.
    Zastrzega sobie że w razie wykupienia opcji a i skorzystania z internetu w
    weekend (złamanie regulaminu) nakłada kare wysokości 10 tys PLN. Czy jest
    to zgodne z prawem kiedy np klient korzysta od roku z usług wiec maksymalna
    strata operatora (jeśli cały czas łamał by regulamin) wynosi 12 * 50 = 600
    PLN (co wynika z różnicy ceny jaką klient musiał by zapłacić za usługę aby
    korzystać z niej w weekendy i nie łamać prawa).
    Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedz
    Krzysiek

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1