  • 1. Data: 2006-02-07 21:15:28
    Temat: Apel srodowisk prawniczych w Polsce
    Od: "Marcin Krzemiński" <k...@S...NIE.LUBIE.cicero.law.uj.edu.pl>

    http://www.apel.prawnicy.edu.pl/

  • 2. Data: 2006-02-08 01:43:16
    Temat: Re: Apel srodowisk prawniczych w Polsce
    Od: lulu <l...@h...com>

    On Tue, 7 Feb 2006 22:15:28 +0100

    "Marcin Krzemi?ski" <k...@S...NIE.LUBIE.cicero.law.uj.edu.pl> wrote:

    > http://www.apel.prawnicy.edu.pl/

    Ale o co chodzi? W tym apelu nic nie ma merytorycznego?

    Podpis kurwy Macieja Nowickiego z Fundacji Helsinskiej,
    finansowanej calkiem otwarcie przez wywiad brytyjski, nie jest najlepsza referencja
    rzetelnosci zawodowej.

    Jezeli Nowicki chce, to niech podpisuje sie jako szpicel, a nie prawnik. Wtedy bedzie
    jasniej.

  • 3. Data: 2006-02-08 08:11:07
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

    > http://www.apel.prawnicy.edu.pl/

    Pewnie wywalili jakiegoś starego postkomunistycznego dziada na zbity
    pysk, ze stołka na którym
    od wieków grzał du..ę , i biedactwo poczuło się obrażone, bo tu trza by się
    za robotę wziąść.

    "Stanisław Waltoś (ur. 9 lutego 1932 roku w Stanisławowie) polski prawnik,
    specjalista w zakresie historii prawa i postępownia karnego.

    Absolwent UJ (1964), od 1979 profesor. W latach 1992 - 1997 był ekspertem
    Rady Europy, a w 1994 ekspertem rządu łotewskiego. Jest członkiem Polskiej
    Akademii Nauk, od 1995 członkiem Polskiej Akademii Umiejętności, czynnie
    uczestniczył w zmianach legislacyjnych m.in.: jest współautorem projektu
    kodeksu postępowania karnego z 1995, ogłosił kilkaset prac z zakresu prawa.
    Z jego inicjatywy została wcielona w życie instytucja świadka anonimowego i
    świadka koronnego

    Od 1977 jest dyrektorem Muzeum UJ (Collegium Maius).

    Czyli nauki pobierał za dobrych czasów komuny, a profesora dostał w 1979roku
    w epoce rozkwitu PRL-u . Ciekawe czy był powiązany z opozycją....i dostał
    wtedy profesora........ . Nie za bardzo mi się ten gośc podoba na pierwszy
    rzut oka.

    Dr.Endriu
    http://nmp1.w.interia.pl
    n...@i...pl

  • 4. Data: 2006-02-08 08:21:22
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > wtedy profesora........ . Nie za bardzo mi się ten gośc podoba na pierwszy

    Układ okrągłostołowy widać mu słuzył, bo się podpiął pod ważniejsze
    wydażenia.

    Ale na liście Wildsteina go nie ma (trzeba mu to przyznać), czort wie co to
    za jeden, i komu podpadł.........
    Może trochę więcej informacji ktoś zarzuci...?

    Dr.Endriu
    http://nmp1.w.interia.pl
    n...@i...pl

  • 5. Data: 2006-02-08 09:45:15
    Od: macteanimo<a...@k...pl>

    niewazne komu podpadł i czy, ważne że jest specjalistą w swojej dziedzinie i
    zapewne jednym z lepszych karnistów w obecnych czasach w Polsce. Poza tym pod
    listem podpisało się wielu innych, równiez bardzo dobrych karnistów.
    Obecnie jest tak, że niemal kazdy profesor uzyskał swój tytuł w PRL.
    Natomiast reforma jest robiona pod publiczkę, nic dokładnie nie wiadomo(jak np.
    bedzie wygladac postepownie dowodowe w sadach 24 godzinnych-nawet przy
    oczywistym posiadaniu narkotykow potrzebna jest opinia bieglego; co to znaczy w
    drobnych sprawach stosowac areszty 2 tygodniowe, skoro akt oskarzenia nalezy
    wniesc na 14 dni przed uplywem tymcz.aresztowania, a na opinie-narkotyki, pismo
    reczne-czeka sie dlugo).
    Postępowanie przyspieszone było już w Polsce i się nie sprawdziło. Fakt, ze
    sprawdza sie np. w USA nie ma tu znaczenia-tam jest zupelnie inny system prawny.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 6. Data: 2006-02-08 11:01:31
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Podpis kurwy Macieja Nowickiego z Fundacji Helsinskiej,

    to jest ta twoja krytyka bez zniewagi ?

  • 7. Data: 2006-02-08 11:52:36
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

    > Postępowanie przyspieszone było już w Polsce i się nie sprawdziło. Fakt,
    ze
    > sprawdza sie np. w USA nie ma tu znaczenia-tam jest zupelnie inny system
    prawny.

    Moje zdanie jest takie, iż w niektórych przypadkach należałoby chyba
    jednak wprowadzić taki sam system prawny, bo na dzień dzisiejszy to
    pseudokibice latają z siekierami po stadionach, i z powodu wad systemu
    prawnego śmieją się wszystkim prosto w oczy..... .

    Dr.Endriu
    http://nmp1.w.interia.pl
    n...@i...pl

  • 8. Data: 2006-02-08 15:37:33
    Od: "bubu" <j...@t...pl>

    Użytkownik "Dr.Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Ale na liście Wildsteina go nie ma (trzeba mu to przyznać), czort wie co
    > za jeden, i komu podpadł.........
    > Może trochę więcej informacji ktoś zarzuci...?

    Dla ciebie wycieruchu PiSuarowy jeśli faceta nie ma na liście Wildsteina
    to nadal mało i sam nie mając podstaw do wątpliwości chcesz gościa
    koniecznie obryzgać gównem .
    To ty jesteś śmieć i ukryty agent komunistyczny.
    Przyznaj się lepiej i rzuć coś !!!!!!!!!!!!!!!!
    O swojej agenturze.

  • 9. Data: 2006-02-09 01:34:25
    Od: bekon <h...@j...jp>

    Dr.Endriu wrote:

    > ze

    > prawny.
    >
    > Moje zdanie jest takie, i? w niektórych przypadkach nale?a?oby chyba
    > jednak wprowadziae taki sam system prawny, bo na dzie? dzisiejszy to
    > pseudokibice lataj? z siekierami po stadionach, i z powodu wad systemu
    > prawnego ?miej? si? wszystkim prosto w oczy....

    Ale jaki jest koszt zabezpieczenia jak by nie bylo prywatnej imprezy, a
    koszt cyrku z tymi "sadami"? Przecizez wystarczy jeden wniosek
    oskarzonego o swiadkow i po ptokach.

  • 10. Data: 2006-02-09 01:42:12
    Od: bekon <h...@j...jp>

    Przemek R. wrote:

    > to jest ta twoja krytyka bez zniewagi ?

    Jaka zniewaga? Powinien byc dumny ze pracuje dla wywiadu brytyjskiego. :-)