  • 51. Data: 2011-12-11 01:05:19
    Temat: Re: skąd ksiądz posiada moje dane osobowe???
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    p 47 <k...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    .com...

> [...]
    > dla ćwierć inteligentów napisał i w co ci kazano wierzyć i nie jestes
    > w stanie oprzec swoich opinii na podstawie konkretnych faktów.
    > A jesli wyjątkowo takie zdarzenie miało jednak miejsce (w co ,
    > powtarzam, watpię!) to nikt ci nie zabrania zwrócic się o pomoc do
    > odpowiednich instytucji, z sadem włącznie, -czy to zrobiłes i zjakim
    > skutkiem ? W koncu kazdy wię, ze w dowolnym państwie , w dowolnej
    > instytucji moga zdarzyć się odchylenia od norm i po to jest prawo i
    > środki jego egzekwowania, aby w takich sytuacjach z nich korzystać.

    A ty jakie masz wsparcie na swój bełkot, watykański agencie? Ile widziałeś
    takich spraw jak omawiana na własne oczy? W jaki sposó ustaliłeś, co jest
    normą w zamieszanych instytucjach?

  • 52. Data: 2011-12-11 01:18:42
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:
    > Wiara chrześcijańska jest dla wielu z nas ważnym składnikiem kultury i
    > życia.

    Raczej pogańskie tradycje zasymilowane przez Watykan. W prawdziwą
    judeochrześcijańską bozię i tak już praktycznie nie wierzycie, bo
    zastąpiliście ją sobie jakimiś własnymi fantazjami, więc można ją sobie
    darować razem z całym jej fanklubem. Święto wiosny, dziady i szczodre gody
    można obchodzić bez jahve i jego żydowskiego proroka. Na pępkowe i na ślub
    też nie ma potrzeby zapraszać czarnoksiężników.

    > minęły już czasy gdy w imię krzyża mordowano innowierców.

    Bo się całe szczęście "zachodnia cywilizacja śmierci" od krzyża uwolniła i
    zaczęła krzyżakom patrzeć na ręce i pilnować by innowierców nie mordowali.
    Zaczęły się więc czasy propagandy, szkalowania i ciągania po sądach ludzi
    nieokazujących niezasłużonego szacunku postaciom i symbolom z bajek.

  • 53. Data: 2011-12-11 11:10:33
    Od: mischchu <m...@o...pl>

    On 08.12.2011 02:49, Agall wrote:
    > Jak w temacie.
    > Młode pastereczki roznoszą koperty z pieczątka parafii z nadrukowanym moim
    > imieniem, nazwiskiem i dokładnym adresem. Wiadomo że chodzi o datek Nic
    > nie mam przeciwko temu, że kwestują na utrzymanie parafii, ale czy takie
    > dane nie podlegają ochronie GIODO i czy można żądać ich usunięcia, skoro nie
    > są oficjalnym zbiorem?

    ktos Cie wsypal, ze masz dochody ;-) pociesze Cie, ze skarbowka jest
    jeszcze gorsza - nie zaplacisz to non stop beda Ci przysylali ... nie
    nadazysz z wyrzucaniem tych wszystkich poleconych do smietnika ...

  • 54. Data: 2011-12-11 12:29:09
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-12-11 01:59, Skrypëk pisze:
> [...]
    .com...

    > Czyli nie było takiej sprawy w sądzie? Duszpasterze grzecznie likwidują
    > teczki na prośby zainteresowanych?

    > A co tobie duszpasterz powiedział? Że watykańska agentura ma prawo trzymać w
    > teczkach dane o Polakach bez ich zgody? Podał jakąś podstawę prawną? Bo to
    > mnie interesuje, a nie twój pożyteczny idiotyzm. Podaj tę podstawę albo

    No, jak Ciebie nie ochrzcili to masz tylko wpis w USC.

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w

  • 55. Data: 2011-12-11 12:43:40
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Cammel" napisał w wiadomości grup

    > pretensje do swoich rodziców. mogli cie nie zapisywac.

    >Cham od niedawna czy od urodzenia? A może zwykły troll jestem?

    A skąd mamy wiedzieć kim jesteś?

  • 56. Data: 2011-12-11 14:17:26
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

    > No, jak Ciebie nie ochrzcili to masz tylko wpis w USC.

    Nie o mnie rozmawiamy, kaju.

  • 57. Data: 2011-12-12 02:52:46
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    .com...

    > Nie o mnie rozmawiamy, kaju.

    A więc skąd ty baranie "wiesz", że:

    1.rzekomo księża trzymają dane ludzi nic z kościołem nie mających wspólnego,
    ale dziwnym trafem mających dostep do poufnej dokumentacji parafii?
    2. rzekomo ksieża nie usuwaja takich danych?
    3. jest to rzekomo masowe zjawisko?

    poza tym, ze tu wypisał bez ŻADNYCH wiarygodnych danych podobne oskarżenia
    (MZ kupy się nie trz6ymające) jakiś całkowity anonim?

    Ja zaraz podam w nowym watku tu podobnie "wiarygodny" post, ze np. jakoby
    zapisali mnie bez mojej wiedzy i bez żadnych podstaw do gminy żydowskiej,
    nie chcą stamtad wypisac mimo, ze nic z judaizmem nie mam wspólnego i będę
    sie użalał na rozbestwieniem rabinów w Polsce;-))
    Oczekuję, że wtedy równie namiętnie zaczniesz na żydowską bezczelność
    pomstować!:-))

  • 58. Data: 2011-12-12 02:57:00
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    .com...
> [...]
    > takich spraw jak omawiana na własne oczy? W jaki sposó ustaliłeś, co jest

    No to juz jest szczyt bezczelności i hucpy.
    W podobny sposób teraz oskarżam cię tutaj, ze gwałcisz co piatek dzieci w
    wieku do 4 lat, sikasz do mleka o sr.sz na wycieraczki i teraz, zgodnie z
    twoim tokiem myślenia oczekuję, że udowodnisz, ze jest to nieprawda.
    Oczywiscie, podobnie jak ty w sprawie księzy także i ja nie musze moich
    oskarzeń w zaden sposób udowadniać;-))

  • 59. Data: 2011-12-12 02:57:59
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    wiadomości news:4ee3acff$1@news.home.net.pl...

    > Swoją szosą zapisywanie niemowlaków do jakichś organizacji religijnych
    > powinno być nielegalne.

    Np. do żłobka,- tez indoktrynują;-))

  • 60. Data: 2011-12-12 02:58:45
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    wiadomości news:4ee3aec5$1@news.home.net.pl...

    > Niekoniecznie. Adres widać na budynku, personalia nietrudno uzyskać... Co
    > stoi na przeszkodzie, żeby jakiś nadgorliwy proboszcz dopisał sobie nowego
    > "parafianina"?

    W jakim celu??