  • 61. Data: 2011-12-12 03:05:18
    Temat: Re: sk?d ksi?dz posiada moje dane osobowe???
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Agall" <a...@m...ru> napisał w wiadomości
    news:jc04om$2vjo$1@news2.ipartners.pl...
    > Po pierwsze proszę odczytać dokładnie treść mojego postu rozpoczynającego
    > ten wątek.
    >
    > Nie twierdziłem tam, że ten rejestr nazywa się "księgą parafialną". Ja nie
    > znam się na tym czy to jest rejestr, kartoteka, czy inna lista i mnie nie
    > interesuje ich nomenklatura.
    >
    > To uczestnicy dyskusji sugerują że ten rejestr z moimi danymi, w tym z
    > dokładnym adresem nazywa się ,,ksiegą". Delikatnie nazywając, to Wspólnota
    > ta nie jest zbieżna z moją wiarą, więc niby dlaczego miałbym tam się
    > udawać, czy korespondować

    Czyli podsumowując,- twierdzisz, ze jesteś w jakims spisie w parafii, choc
    nie masz pojecia, co to za spis bo (pomijając fakt, ze księgi sa poufne) ani
    go nie widziałes (bo do parafii nie chadzasz i zadnego z nią kontaktu nie
    masz), ani nie korespondujesz.
    Domyslam się zatem, że fakt odnotowania twojego nazwiska wdokumentach
    parafiji przyśnił ci się i teraz masz kłopot, bo sen był niewyraxny;-))

  • 62. Data: 2011-12-12 08:37:57
    Temat: Re: skąd ksiądz posiada moje dane osobowe???
    Od: Dominik & Co <D...@c...invalid>

    W dniu 09-12-2011 00:03, Skrypëk rzecze:

    > Na nieprzestrzeganiu ustawy, w której nie ma mowy o żadnych wyjątkach
    > dla kleru.

    Jest mowa, jest. Ustawy trzeba czytać uważnie, nie po łebkach.
    Szczegóły (nr art i ustęp) podałem w poście wyżej/niżej.

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 63. Data: 2011-12-12 10:35:36
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    p 47 <k...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    .com...

    > A więc skąd ty baranie "wiesz", że:

    A skąd ty owieczko "wiesz", że jest inaczej?

  • 64. Data: 2011-12-12 10:37:40
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    p 47 <k...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    .com...

    > No to juz jest szczyt bezczelności i hucpy.
    > W podobny sposób teraz oskarżam cię tutaj, ze gwałcisz co piatek
    > dzieci w wieku do 4 lat, sikasz do mleka o sr.sz na wycieraczki i
    > teraz, zgodnie z twoim tokiem myślenia oczekuję, że udowodnisz, ze
    > jest to nieprawda. Oczywiscie, podobnie jak ty w sprawie księzy także
    > i ja nie musze moich oskarzeń w zaden sposób udowadniać;-))

    Jesteś xiędzem lub adwokatem jakiegoś xiędza? Czy pedofilem?
    Dlaczego czujesz się stroną w sprawie, imbecylu jeden ty?

  • 65. Data: 2011-12-12 10:38:54
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    p 47 <k...@w...pl> wrote:

    > W jakim celu??

    Marketingowym.

  • 66. Data: 2011-12-12 10:47:24
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Dominik & Co <D...@c...invalid> wrote:
    > W dniu 09-12-2011 00:03, Skrypëk rzecze:

    > Jest mowa, jest. Ustawy trzeba czytać uważnie, nie po łebkach.
    > Szczegóły (nr art i ustęp) podałem w poście wyżej/niżej.

    Art 43 mówi tylko, że sekta nie ma obowiązku rejestracji zbioru danych.

    Czy to uchyla obowiązek uzyskania mojej zgody na przetwarzanie mych danych?
    I moje prawo do żądania ich usunięcia?

  • 67. Data: 2011-12-12 10:50:04
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

  • 68. Data: 2011-12-12 10:51:58
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Dominik & Co <D...@c...invalid> wrote:
    > W dniu 08-12-2011 03:28, witek rzecze:

    > To raz, ale i słynne "i 3" w ustępie 2 Art 43 Ustawy o ochronie
    > danych osobowych Klechistanu zupełnie (nie)przypadkowo figuruje...

    Ale w art. 23 wyjątku dla sekt nie ma.

  • 69. Data: 2011-12-12 11:30:00
    Od: Dominik & Co <D...@c...invalid>

    W dniu 12-12-2011 11:51, Skrypëk rzecze:

    > Ale w art. 23 wyjątku dla sekt nie ma.

    Formalnie nie ma. Ale, pomijając już rozmydlone punkty
    4 i 5 ustępu 1, nie możesz w zasadzie swojej
    racji wyegzekwować, bo GIODO z uwagi na "i 3" ma Cię
    w okrężnicy - vide liczne casusy cytowane na wystap.pl

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 70. Data: 2011-12-12 11:34:06
    Od: Dominik & Co <D...@c...invalid>

    W dniu 12-12-2011 11:47, Skrypëk rzecze:

    > Art 43 mówi tylko, że sekta nie ma obowiązku rejestracji zbioru danych.
    >
    > Czy to uchyla obowiązek uzyskania mojej zgody na przetwarzanie mych
    > danych? I moje prawo do żądania ich usunięcia?

    A pisałem, żeby nie czytać po łebkach...

    2. W odniesieniu do zbiorów, o których mowa w ust. 1 pkt 1 _i 3_,
    oraz zbiorów, o których mowa w ust. 1 pkt 1a, przetwarzanych przez
    Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencję Wywiadu, Służbę
    Kontrwywiadu Wojskowego, Służbę Wywiadu Wojskowego oraz Centralne Biuro
    Antykorupcyjne, Generalnemu Inspektorowi nie przysługują uprawnienia
    określone w art. 12 pkt 2, art. 14 pkt 1 i 3-5 oraz art. 15-18.

    Tu lekką rączką postawiono zbiory danych sekt w szeregu obok tajnych
    informacji państwowych (np. wywiadowczych). Oczywiście całkowicie
    przypadkowo.

    I odpowiadam: nie uchyla, możesz żądać. Tyle, że jak księżulo
    się wypnie, to można mu na rąbek sutanny naskoczyć.

    --
    Dominik (& kąpany)