  • 31. Data: 2011-12-09 14:27:14
    Temat: Re: skąd ksiądz posiada moje dane osobowe???
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.12.2011 21:07, XL pisze:

    > Ależ wynika - tym, którym jak piszesz "przestał się podobać" KK nie zależy
    > na usunięciu danych, ponieważ tak naprawdę oni doskonale wiedzą, że kiedyś
    > im się one przydadzą...

    Niby do czego?

    > Perfidia ludzka i obłuda nie zna granic.

    Och, nie tak ostro - sporo księży jednak jest w tym "zawodzie" z
    przekonania i na prawdę mają dobre chęci ;->

  • 32. Data: 2011-12-09 14:49:12
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Skrypëk" napisał w wiadomości grup
    astraweb.com...
    > Jest taka ustawa, która mówi, że moje dane mają usunąć na me żądanie.
    > Media donoszą, że ten obowiązek proboszczowie bezkarnie olewają. Jakim prawem,
    > jak się pytam.

    To nie wiesz, że w Polsce pedofile są bezkarni? Czy to Polański, czy to ksiądz
    to nie ma znaczenia.
    Można próbować "przenieść się" do innej parafii (wypisać się, ale do innej nie
    zapisywać), ale jak to nie pomoże to zostaje apostazja.

  • 33. Data: 2011-12-09 15:06:55
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    qwerty <q...@p...fm> wrote:
    > Użytkownik "Skrypëk" napisał w wiadomości grup
    astraweb.com...

    > To nie wiesz, że w Polsce pedofile są bezkarni?

    To wiem. Dlatego mówię, że watykańczyków najwyraźniej polskie prawo nie
    obowiązuje.

  • 34. Data: 2011-12-09 16:01:58
    Od: "Agall" <a...@m...ru>

    W kwestii wyjaśnienia, szczególnie dla piszacych jako P47 i XL, co jeśli:
    a/ moi Rodzice nigdy nie należeli do Kościoła - wyznania
    rzymskokatolickiego!
    b/ z racji innego wyznania Rodzice nigdy nie dopuściliby do mojego
    (tam)"zapisania"!
    b/ nigdy nie zostałem poddany obrządkom (Sakramentom) wyznania
    rzymskokatolickiego!
    c/ nigdy nie uczestniczyłem brałem udziału w działalności tej
    organizacji(chociażby konkursach..., nic nie zamawiałem, żadnych usług, nic
    nie kupowałem)
    a więc:
    1. nie mogę wystąpić z Kościoła rzym.-kat., gdyż tam nie wstępowałem -
    logiczne?
    2. w księgach parafialnych ww Kościoła mam nadal figurować,a to z jakiego
    powodu ?
    3. mam przestrzegać obyczajów i przepisów obcej mi organizacji,a to niby
    dlaczego?

    Powtarzam, nie mam nic przeciwko samej zbiórce funduszy, tym bardziej przez
    przepiękne pastereczki. Wątkiem pozostaje sam obrót moimi danymi.

  • 35. Data: 2011-12-09 16:07:27
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/9/2011 10:01 AM, Agall wrote:
> [...]
    >
    > Powtarzam, nie mam nic przeciwko samej zbiórce funduszy, tym bardziej przez
    > przepiękne pastereczki. Wątkiem pozostaje sam obrót moimi danymi.

    A jest tak jak piszesz, czy tylko gdybasz?

  • 36. Data: 2011-12-09 19:49:33
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > A jest tak jak piszesz, czy tylko gdybasz?

    A masz jakieś podstawy by kwestionować jego zeznania?

  • 37. Data: 2011-12-09 20:04:53
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 09 Dec 2011 10:07:27 -0600, witek napisał(a):

    > A jest tak jak piszesz, czy tylko gdybasz?

    Tesz siem kciauam spytadź.
    --
    XL

  • 38. Data: 2011-12-09 20:41:27
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/9/2011 1:49 PM, Skrypëk wrote:

    > A masz jakieś podstawy by kwestionować jego zeznania?

    po prostu na ubzdurane sytuacje nie chce mi sie odpisywac.
    jakby go nie było "w kartotekach" to by raczej nic nie dostał, tak samo
    jak ja nie dostaje niczego ani z kosciola prawosławnego ani z zadnej
    synagogi.

  • 39. Data: 2011-12-10 02:21:58
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    .com...

    > Jest taka ustawa, która mówi, że moje dane mają usunąć na me żądanie.
    > Media donoszą, że ten obowiązek proboszczowie bezkarnie olewają. Jakim
    > prawem, jak się pytam.

    Media donoszą też, że jest u nas dobrze;-))

    Czy masz coś SAM na ten temat do powiedzenia, na podstawie SWOICH, REALNYCH
    doswiadczeń, czy (jak zwykle) powtarzasz tylko to, co ci GWniana każe
    mysleć?
    ;-)

  • 40. Data: 2011-12-10 02:28:33
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    .com...

    > To dlaczego xiądz nie skasuje mojej teczki?

    Podaj KONKRETNIE który ksiądz, z jakiej parafii itp.;-)

    Uważam, ze jak zwykle pieprzysz na podstawie tego, co twoja ukochana GWniana
    czy inny podabny periodyk redagowany przez półinteligentów dla ćwierć
    inteligentów napisał i w co ci kazano wierzyć i nie jestes w stanie oprzec
    swoich opinii na podstawie konkretnych faktów.
    A jesli wyjątkowo takie zdarzenie miało jednak miejsce (w co , powtarzam,
    watpię!) to nikt ci nie zabrania zwrócic się o pomoc do odpowiednich
    instytucji, z sadem włącznie, -czy to zrobiłes i zjakim skutkiem ? W koncu
    kazdy wię, ze w dowolnym państwie , w dowolnej instytucji moga zdarzyć się
    odchylenia od norm i po to jest prawo i środki jego egzekwowania, aby w
    takich sytuacjach z nich korzystać.