    From: "Agall" <a...@m...ru>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: skąd ksiądz posiada moje dane osobowe???
    Date: Fri, 9 Dec 2011 17:01:58 +0100

    W kwestii wyjaśnienia, szczególnie dla piszacych jako P47 i XL, co jeśli:
    a/ moi Rodzice nigdy nie należeli do Kościoła - wyznania
    rzymskokatolickiego!
    b/ z racji innego wyznania Rodzice nigdy nie dopuściliby do mojego
    (tam)"zapisania"!
    b/ nigdy nie zostałem poddany obrządkom (Sakramentom) wyznania
    rzymskokatolickiego!
    c/ nigdy nie uczestniczyłem brałem udziału w działalności tej
    organizacji(chociażby konkursach..., nic nie zamawiałem, żadnych usług, nic
    nie kupowałem)
    a więc:
    1. nie mogę wystąpić z Kościoła rzym.-kat., gdyż tam nie wstępowałem -
    logiczne?
    2. w księgach parafialnych ww Kościoła mam nadal figurować,a to z jakiego
    powodu ?
    3. mam przestrzegać obyczajów i przepisów obcej mi organizacji,a to niby
    dlaczego?

    Powtarzam, nie mam nic przeciwko samej zbiórce funduszy, tym bardziej przez
    przepiękne pastereczki. Wątkiem pozostaje sam obrót moimi danymi.