  • 11. Data: 2003-01-08 11:27:34
    Temat: Re: serwer
    Od: "Dan" <d...@p...pl>

    > : To znaczy - jezeli na takim serwerku znajde zrodlo sklepu internetowego
    > : PHP, to ot tak sobie moge go skopiowac, tak?
    >
    > a nie naruszysz praw autorskich? :)

    No wlasnie oto mi chodzi - nawet przez blad admina, nie mona latac po
    serwerku i kopiowac co tylko wpadnie w oko ;)

    Pozdrawiam
    Dan

  • 12. Data: 2003-01-08 11:33:48
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 13. Data: 2003-01-08 15:56:32
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Marcin Surowiec" <s...@d...pl> napisał w wiadomości

    >: mam konto na serwerze i przez nieuwage admina dostep do wszystkiego co
    > jest
    > : na tym serwerze - choc powinienem tylko do swojego konta - czy moge
    > przegad
    > : a/kopiopwac dane ktore sa na tym serwerze?. Czy moge miec klopoty?
    >
    > tak, jak się admin dowie to możesz być spalony w sieci :),
    > poza tym imho nie, chyba, że wyrządzisz jakieś szkody.
    > BTW nie możesz rozkodowywać haseł użytkowników, ani łamać innych haseł i
    > uzyskiwac dostepu do czegokolwiek w ten sposób.

    Mylisz się. Nie wolno uzyskiwać dostępu do danych, które nie są dla ciebie
    przeznaczone.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 14. Data: 2003-01-08 15:57:28
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

> [...]

    Jest taki przepis, ale nie chce mi sie szukać :-P.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 15. Data: 2003-01-10 06:45:26
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 16. Data: 2003-01-10 07:07:38
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

> [...]

    Prawda, masz rację... Ale jest przygotowywana nowelizacja, gdzie pojawi się
    pojęcie "ominięcia" zabezpieczeń. Chociaż, gdy zabezpieczeń nie ma to nie ma
    czego omijać... W sumie przyznaję się, że nie miałem racji.

    Pozdarwiam,
    BaLab

  • 17. Data: 2003-01-10 15:37:58
    Od: poreba <d...@p...com>

    "BaLab" <b...@p...com> niebacznie popelnil

    > Użytkownik "Marcin Surowiec" <s...@d...pl> napisał w
    > wiadomości news:006a01c2b70a$2559bff0$a740200a@zm...

    O ile bedzie postawione tak:
    "Ostatnio w moim miescie wszyscy pozostawili drzwi niepozamykane na
    klucze i dodatkowo otwarte na osciez. Czy jezeli nic nie bede kradl z
    tych mieszkan i na kazde wezwanie wlasciciela lokalu go bez zwloki
    opuszcze to bede mial klopoty PRAWNE?"

    Wtedy odpowiedz, masz racje, jest jasna

    --
    pozdro
    poreba

  • 18. Data: 2003-01-10 15:38:03
    Od: poreba <d...@p...com>

    > Użytkownik "Marcin Surowiec" <s...@d...pl> napisał w
    > wiadomości

    > Mylisz się. Nie wolno uzyskiwać dostępu do danych, które nie są
    > dla ciebie przeznaczone.

    A po czym to poznac?
    Wpisuje user/haslo i pojkazuje mi sie wszystko co tylko dla mnie
    przeznaczone. Widze wszystko: wszystko dla mnie.

    A po czym poiznasz wchodzac na serwer ftp ze INTENCJA admina
    bylo nieudostepnianie katalogu /pub/jakistamdir jezeli mozesz tam
    wejsc bez zadnego monitu????

    --
    pozdro
    poreba